FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

Αλλαγή Κανονισμου για εισοδο στα pits με αυτοκινητο ασφαλειας

Στο γενικότερο πλαίσιο των αλλαγών κανονισμών για την επόμενη αγωνιστική περίοδο, η FIA προχώρησε και σε μία μετατροπή σε αυτόν που αφορά την είσοδο μονοθεσίων στα pits την ώρα που στην πίστα βγαίνει αυτοκίνητο ασφαλείας.
Από το 2007 τα pits έκλειναν και δεν επιτρεπόταν η είσοδος, με τους παραβάτες να τιμωρούνται κατά τη διάρκεια του αγώνα. Από το 2009 θα επιτρέπεται η είσοδος μετά από ένα χρονικό διάστημα από τη στιγμή που θα βγει στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Στο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου του μονοθεσίου (ECU) θα προστεθεί μία ρύθμιση που θα ειδοποιεί τον οδηγό ότι στην πίστα βρίσκεται αυτοκίνητο ελέγχου (safety car mode) και μετά το πέρασμα ενός χρονικού διαστήματος ορισμένων δευτερολέπτων που θα καθοριστεί από τη FIA, το μονοθέσιο θα μπορεί να κάνει pit stop.
"Οι οδηγοί δεν θα μπορούν να μπουν στα pits νωρίτερα από ό,τι το ECU θα τους δείχνει. Σκοπεύουμε να ορίσουμε ένα ελάχιστο χρονικό όριο. Οταν υπάρχει αυτοκίνητο ασφαλείας, ένα μήνυμα θα εμφανίζεται σε όλα τα αυτοκίνητα και θα υπολογίζεται ο χρόνος που χρειάζεται μέχρι να επιτραπεί η είσοδος στα pits. Ο οδηγός θα πρέπει να το σεβαστεί αυτό", δήλωσε ο τεχνικός έφορος της FIA, Charlie Whiting.

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

Πλουσιες δραστηριοτηες της ΕΘΕΑ στην Ελλαδα

Η απονομή των επάθλων για τα πρωταθλήματα του 2008 αποτελούν τις πρώες δραστηριότητες της ΕΘ.Ε.Α. ξεκινώντας το πρώτο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου απο τις 11 του μήνα. Η ετήσια διοργάνωση φέτος θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών στις 18.00 ώρα (Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε, Παπάγου). Μια ακόμη είδηση που αφορά άμεσα τους αγωνιζόμενους είναι η παράταση που αποφάσισε να δώσει η ΕΘΕΑ σχετικά με την εφαρμογή του συστήματος HANS στους ελληνικούς αγώνες.
Μάλιστα δεν θα ισχύσει από το 2009, αφού δόθηκε αναβολή για ένα χρόνο της υποχρεωτικής χρήσης του συστήματος HANS στους αγώνες των Πανελληνίων Πρωταθλημάτων, δηλαδή από το 2010. Σεμινάρια αγωνιζομένων Η ΕΘΕΑ ανακοινώνει πως το πρώτο σεμινάριο του 2009 για νέους αγωνιζόμενους, θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009 στην Αθήνα και συγκεκριμένα, στα εντευκτήρια της ΕΛΠΑ (Μεσογείων 395, Αγία Παρασκευή, 3ος όροφος) από 17:00 – 20:30. Υπενθυμίζεται πως η συμμετοχή στα σεμινάρια των ενδιαφερομένων που σκοπεύουν να αποκτήσουν αγωνιστική άδεια αγώνων αυτοκινήτου για πρώτη φορά είναι υποχρεωτική, ενώ συνιστάται να το παρακολουθήσουν και οι παλαιοί αγωνιζόμενοι.
Η ΕΘΕΑ διοργανώνει για το έτος 2009 σεμινάρια τεχνικών εφόρων αυτοκινήτου, για υποψήφιους, δόκιμους και για παλαιούς τεχνικούς εφόρους. Σε ότι αφορά τους παλαιούς τεχνικούς εφόρους η συμμετοχή μέσα σε μία διετία σε ένα τουλάχιστον επιμορφωτικό σεμινάριο, είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη διατήρηση της αντίστοιχης ιδιότητας (τεχνικού εφόρου ή δόκιμου τεχνικού εφόρου). Σε ότι αφορά τους υποψήφιους τεχνικούς έφορους, προσκαλούνται άτομα με ενδιαφέρον για τον τεχνικό τομέα των αγώνων αυτοκινήτου, με καλή γνώση της μηχανολογίας, αν είναι δυνατόν με σπουδές σε αντίστοιχο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, καθώς και με βασική γνώση Αγγλικών, να λάβουν μέρος σε ένα από τα κατωτέρω σεμινάρια, προκειμένου να αποκτήσουν την ιδιότητα του δόκιμου τεχνικού έφορου.

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

Η Red Bull θα διαθετει κοινες μονάδες KERS με την Renault

Οι Renault και Red Bull σε μια κοινή προσπάθεια για την άμεση εξοικονόμηση ιδίων πόρων επιβεβαίωσαν ότι θα χρησιμοποιούν το ίδιο σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας που ονομάζεται KERS για φέτος. Η Red Bull, είχε ετοιμάσει εδώ και καιρό αρχικά να υλοποιήσει το δικό της σύστημα, ωστόσο οι δοκιμές δεν ήταν ικανοποιητικές για την εξέλιξη του συστήματος πάνω στα μνοοθέσια. Μάλιστα πέρσι το καλοκαίρι όπως αποκαλύφθηκε, το εργοστάσιο της ομάδας έπιασε φωτιά, όταν οι μπαταρίες του KERS υπερθερμάνθηκαν κατά τη διάρκεια στατικών δοκιμών εγκαταλείποντας έτσι το εγχείρημα. Παρά το γεγονός ότι είχε δοθεί εντύπωση, ότι η Red Bull θα επιεβεβαίωνε το αρχικό σχέδιό της, να πραγματοποιήσει το δικό της σύστημα KERS, αποφάσισε με συνοπτικές μεθόδους να χρησιμοποιήσει τη μονάδα της Renault, ως επέκταση της συμφωνίας προμήθειας κινητήρων που έχουν οι 2 ομάδες και μάλλον έτσι είναι καλύτερα για όλους.

Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Πρωτες δοκιμες μονοθεσιων F1 στη Πορτογαλια και οχι μονο

ΒΑΖΕΙ μπρος τις μηχανές και τα γκάζια επιτέλους η F1! Οι πρώτες δυνατές δοκιμές των ομάδων για το 2009 ξεκίνησαν εδώ και ένα 48ωρο απο τις 22 του μηνός, καθώς οι μεγάλες Κυρίες της πίστας McLaren, Renault, Toyota και Toro Rosso έδωσαν το ραντεβού τους στην Πορτογαλία και στο Algarve, την BMW Sauber να παρουσιάζει το καταπληκτικό νέο της μονοθέσιο στη Βαλένθια και τη Ferrari να παραμένει στον δικό της χώρο στο Mugello για δοκιμές με τους πιλότους της. Η βροχή ήταν το κύριο χαρακτηριστικό των δοκιμών χωρίς να σημειωθούν χρόνοι που θα μας έκαναν να πάρουμε μια πρώτη γεύση των μονοθεσίων αλλά ολα πήγαν καλά παρά την ένταση.
Οι πιλότοι που κατόρθωσαν να υποστούν την διαδικασία των δοκιμών είναι οι Kovalainen (McLaren), Alonso (Renault), Kobayashi (Toyota), Nakajima (Williams) και Buemi (Toro Rosso). Ωστόσο η συμπεριφορά των ελαστικών και των νέων αεροδυναμικών γραμμών θα φανεί στις επόμενες εβδομάδες με την ολοκλήρωση των δοκιμών σε βροχερό και στεγνό έδαφος...

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

Αγώνας ROTAX WINTER CUP 2009, Max και PCR

ΟΙ 'πιλότοι' των Κάρτ ας ετοιμάσουν τα γκάζια και τα μοτέρ τους γιατί το ζέσταμα είναι καλύτερο απο την Προπόνηση. Ειδικότερα την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009 θα πραγματοποιηθεί ο αγώνας ROTAX WINTER CUP στην πίστα καρτ των Μεγάρων. Οι κατηγορίες που θα λάβουν μέρος θα είναι οι εξής: 1) Micro Max, 2) Mini Max. 3) Junior Max, 4) Senior Max (γενικής κατάταξης και Masters), 5) DD2 Max (γενικής κατάταξης και Masters). Το μέχρι τώρα πρόγραμμα για το Rotax Max έχει ανακοινωθεί και βλέπουμε ότι φέτος κυριαρχεί μόνο η πίστα της Αθήνας με μια εξαίρεση:
ROTAX MAX CHALLENGE '09
15 Φεβρουαρίου Αθήνα Winter Cup
15 Μαρτίου Αθήνα
12 Απριλίου Αθήνα
17 Μαΐου Αθήνα
28 Ιουνίου Σπάρτη
27 Σεπτεμβρίου FINAL
06 Δεκεμβρίου Αθήνα ENDURANDE. Το ενδιαφέρον αναμένεται να είναι μεγάλο πριν απο την υλοποίηση του πρωταθλήματος και θέλουμε να βλέπουμε όλο και περισσότερους φιλάθλους στην εξέδρα γιατί αξίζει τον κόπο. Παράλληλα ανακοινώθηκε το Πρόγραμμα των Αγώνων για το PCR CHALLENGE 2009 όπου φέτος οι ημερομηνίες διεξαγωγής είναι οι εξής:
07-08 MAΡΤIOY 2009 ΠΙΣΤΑ-KIOYRKA, 04-05 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009 ΠΙΣΤΑ-ΚΙΟΥΡΚΑ, 16-17 ΜΑΙΟΥ 2009 ΠΙΣΤΑ-ΜΕΓΑΡΑ, 27-28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2009 ΠΙΣΤΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ, 05-06 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2009 ΠΙΣΤΑ-ΚΙΟΥΡΚΑ. Καλά γκάζια σε όλους...

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

Εκπληκτικη βασιλισσα της πιστας η BMW Sauber F1.09

ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ μονοθεσίων συνέχεια και αυτή την φορά σειρά είχε η πίστα Ρικάρντο Τόρμο, στη Βαλένθια της Ισπανίας, όπου αναδεικνύονται όλα τα μονοθέσια της BMW Sauber, όπου αυτή την φορά ήρθε η στιγμή για την παρουσίαση της F1.09 απο τηνγερμανική ομάδα. H ΒMW Sauber έθεσε εδώ και καιρό ξεκάθαρους στόχους που συγκλίνουν άμεσα στην διεκδίκηση του τίτλου.
Οι εργαζόμενοι της ομάδας θέλουν πάση θυσία μια επιτυχημένη πορεία για την BMW Sauber, υπο την επίβλεψη του παντοκράτορα στην ομάδα Mario Theissen. Αίσθηση προκαλεί στο φρέσκο μονοθέσιο η απουσία σπόνσορα στο κάλυμμα του κινητήρα, καθώς η Cresit Suisse αποφάσισε να μην ανανεώσει το συμβόλαιο για την χορηγία που συνήθιζε εδώ και χρόνια. Γνωρίζοντας ότι η BMW Sauber ήταν από τις πρώτες ομάδες που καθιέρωσαν τις δοκιμές εξέλιξης για την απόδοση του KERS, παρουσιάζοντάς το για πρώτη φορά στην πίστα τον περασμένο Ιούλιο, ο Theissen δεν είναι σίγουρος ότι η ομάδα θα χρησιμοποιήσει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κιόλας απο τον πρώτο αγώνα που ετοιμάζεται κοντά στον Μάρτιο. Οι βασικές δοκιμές επιδόσεων για το καινούργιο μονοθέσιο ξεκίνησαν το Φεβρουάριο του 2008, δυο μήνες πριν την εξέλιξη των δοκιμών σε άλλες πίστες και εικάζεται ότι θα δούμε μικρές διαφορές και λεπτομέρειες που θα βασιστεί φέτος η ομάδα των Γερμανών...

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

Αποκαλυψη Τωρα για Renault R29 και Williams FW31!

ΜΕΡΑ αποκαλύψεων η σημερινή καθώς το νέο της αστέρι εμφάνισε η Renault στην πίστα του Algarve με μια λιτή κατά τα άλλη παρουσίαση για το κοινό, με το μονοθέσιο που θα κάνει φέτος την διαφορά στις πίστες, το όμορφο R29. H γαλλική ομάδα διαφοροποιεί φέτος ελαφρώς τα χρώματα της νίκης, εξαιτίας του μεγάλου χροηγού της που κυριολεκτικά της έδωσε ανάσα ζωής που δεν είναι άλλη απο την Total. Αυτή την φορά δεν ήταν η μοναδική αλλαγή που σημειώθηκε στο μονοθέσιο, αλλά και η ψυχολογία του Fernando Alonso, που πιστεύει ακράδαντα ότι θα επιστρέψει με νίκες και θα φέρει το πολυπόθητο τρόπαιο στην ομάδα του, καθώς προσάρμοσε την εμφάνιση του κράνους του, συμπορευόμενος με το γενικότερο κλίμα που επικρατεί στην ομάδα. Κατά τα άλλα η R29 τεχνικά διαθέτει πλέον ένα αρκετά πλατύ και υψηλό ρύγχος, κάτω από το οποίο στηρίζεται τεχνικά ένα τμήμα Venturi, το οποίο αυξάνει την παραγωγή αρνητική άντωσης, προεκτείνοντας προς τα πίσω τα στηρίγματα της εμπρός αεροτομής. Αν προσέξουμε περισσσότερο θα διαπιστώσουμε ότι , το ρύγχος παρουσιάζει διαφορετική κυματομορφή προσαρμοζόμενο στις απαιτήσεις των καιρών αλλά και στην καλύτερη αεροδυναμική του μονοθεσίου.
Μέρα χαράς και για την Williams FW31
H Williams με εκπληκτικό ντεμπούτο εκπλήρωσε την ημέρα στην πίστα Algarve της Πορτογαλίας, αποκαλύπτοντας την καινούργια FW31, περιμένοντας να ταυτιστεί με τα μεγάλα ονόματα της Φόρμουλα 1. Το φρέσκο μονοθέσιο διέθετε ένα μοναδικόχειμερινό χρωματισμό, δεδομένου ότι η οριστική του βαφή θα αποκαλυφθεί τον Φεβρουάριο. Με εξελιγκτικά βήματα προόδου η ομάδα προσαρμόστηκε στις απαιτήσεις των καιρών εκκινώντας μήνες πριν την προετοιμασία του μονοθεσίου του 2009, ώστε να κατορθώσει να κάνει την διαφορά, πάντοτε σε αντιπαράθεση με το 2008 που δεν πήγε όσο καλά θα περίμενε. Η Williams να σημειωθεί ότι είναι η μοναδική ομάδα που έχει επιλέξει να σχεδιάσει, εξελίξει και έχει την πρόθεση να αγωνιστεί με σύστημα KERS που δε χρησιμοποιεί μπαταρίες αλλά αποθηκεύει την ενέργεια μηχανικά, με στροφέα, ο οποίος είναι πλαισιωμένος από μια δεύτερη μονάδα κινητήρα/γεννήτριας. Η απόφασή της θα δούμε αν έχει εκπληκτικά αποτελέσματα στις πίστες και τους δυνατούς αγώνες...

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Παραιτήθηκε αιφνιδίως ο Ron Dennis!

ΕΚΠΛΗΞΗ προκάλεσε η αποχώρηση απο την F1 του 61χρονος Άγγλου ο οποίος έδωσε την θέση του ως «νούμερο ένα» της βρετανικής ομάδας στον Martin Whitmarsh , ο ο ποίος ήταν δίπλα του για πολλά χρόνια και θα αναλάβει τα νέα καθήκοντά του από την 1η Μαρτίου.
«Ήρθε η ώρα να αναλάβει ο Martin. Η απόφαση είναι 100% δική μου. Αυτή η δουλειά είναι μία πρόκληση για εκείνον καθώς οι περισσότερες αποφάσεις τις ημέρες των αγώνων θα είναι πλέον δικές του» επισήμανε μιλώντας στους δημοσιογράφους ο Dennis.
«Ακόμα έχω μεγάλο πάθος για τη φόρμουλα 1 και θα συμβουλεύω τον αντικαταστάτη μου, όμως οι αποφάσεις θα είναι καθαρά δικές του. Δεν βγαίνω στη σύνταξη, μάλλον συμβαίνει το αντίθετο. Θα είμαι εκτελεστικός διευθυντής στον όμιλο της McLaren και θα έχω αυξημένες ευθύνες και μεγαλύτερο φόρτο εργασίας. Πήρα αυτή την πρωτοβουλία με γνώμονα το τι είναι καλύτερο για την εταιρία» υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο πρώην πλέον επικεφαλής της ομάδας φόρμουλα 1 της McLaren. Μάλλον θα δούμε και άλλες εκπλήξεις φέτος στην Φόρμουλα 1 να μου το θυμηθείτε...

Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Παρουσιάστηκε η νέα McLaren

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΕ το φίλαθλο κοινό της Φόρμουλα 1η αποκάλυψη του νέου μονοθεσίου της McLaren-Mercedes με τα αποκαλυπτήρια που πραγματοποιήθηκαν στο μεγάλο εργοστάσιο της, στο Woking.
Η ουσία της νέας ΜcLarenΗ MP4-24 αποτυπώνεται στο γεγονός ότι σχεδιάστηκε σύμφωνα με όλες τις φρέσκιες τεχνικές επιταγές της FIA με τον Ron Dennis να εκφράζει την ευχή επιτέλους η ομάδα να κατακτήσει τον τίτλο των κατασκευαστών, που περιμένει με αγωνία ήδη από 1998. "Οι αλλαγές στους κανονισμούς απλώς ενίσχυσαν τη φιλοδοξία μας να παραμείνουμε σε επίπεδο ανταγωνιστικό. Ο στόχος μας είναι ξεκάθαρος: θέλουμε και τους δύο τίτλους", ξεστόμισε με έμφαση ο ισχυρός άνδρας της McLaren.
Αν προσέξουμε θα διαπιστώσουμε ότι το χρώμα του παραμένει απαράλλαχτο (ασημί-κόκκινο), ωστόσο εξωτερικά το νέο μονοθέσιο της McLaren διαφέρει σε πολλά σημεία από το παρελθόν όπως τα γνωρίζαμε. Με μια προσεκτική ματίά, η μπροστινή πτέρυγα της MP4-24 είναι πιο φαρδιά, σε αντίθεση με την πίσω μέρος που απέκτησε μικρότερο πλάτος.
"Δεν έχω οδηγήσει ακόμη το μονοθέσιο, αλλά όπως συνηθίζεται να λέγεται ένα όμορφο αυτοκίνητο μετατρέπεται σε γρήγορο. Πραγματικά όμως είναι πανέμορφο", τόνισε ο παγκόσμιος πρωταθλητής πλέον Lewis Hamilton, ο οποίος έχει θέσει ως κύριο στόχο του την επανάληψη του περσινού θριάμβου, όταν στη δεύτερη χρονιά του στην F1 κατέκτησε τον τίτλο.

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

Αποκαλυφθηκε η κορυφαια Toyota TF109!

H Toyota ήταν η δεύτερη ομάδα στην σειρά που παρουσίασε… διαδικτυακά το καινούργιο της φρέσκο μονοθέσιο, με την κωδική ονομασία την TF109, σε μια όμορφη εκδήλωση συνοδευόμενη με τις ευχές ότι φέτος ότι θα ηγηθεί στις πίστες καταγράφοντας την πρώτη της νίκη στη Formula 1.
H ιαπωνική ομάδα, όπως ανακοίνωσε ήδη ο Πρόεδρος κ. John Howett, θα βρίσκεται κοντά στις αγωνιστικές της υποχρεώσεις ώστε να καταγράφει τις προσπάθειες που θα καταβάλλει. Ο διευθυντής της ομάδας, Tadashi Yamashina υποστήριξε ότι σημειώθηκε εξαιρετική δουλειά απο την πλευρά της Κολωνίας στα εσώψυχα προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηρισιτκά που διατηρούνται πλέον στο καινούργιο μονοθέσιο. Η διοίκηση της ομάδας θέλει να πιστέψει ότι οι καινούργιοι κανονισμοί ενισχύουν την θέση της για Toyota να δώσει τις μάχες για την κατάκτηση του φετινού τίτλου. Απο την εκδήωση δεν απουσίαζε φυσικά, ο 34χρονος Ιταλός Jarno Trulli, που κάποτε όταν ήταν στην κατηγορία των Κάρτ είχε τρέξει στην πίστα της Καλαμάτας κοντά στην δεκαετία του 80, εξέφρασε την βεβαιότητα ότι η Toyota θα είναι και πάλι ανταγωνιστική. Ο Trulli θέλει να αποδείξει ότι η ομάδα θα βελτιώσει το προφίλ της με την σκηλρή δουλειά που πραγμαοποίησεκατά τη διάρκεια της σεζόν του 2008 και δήλωσε ότι θα προσπαθήσει να κατακτήσει την πρώτη νίκη της Toyota φέτος πάση θυσία οπότε το ενδιαφέρον αναζωπυρώνεται...

Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009

Video για την F60 και η φετινη λιστα Ομαδων της F1


ΤΗΝ λίστα των Ομάδων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1 και τα νούμερα που θα έχουν στα μονοθέσιά τους οι οδηγοί ανακοίνωσε προ ωρών η FIA. Ως γνωστόν δεν υπάρχουνδιαφοροποιήσεις στο Πρωτάθλημα, δεδομένου ότι ο Lewis Hamilton, ως κάτοχος του τίτλου, θα φοράει αυτή την χρονια το Νο1. Στο σχετικό πίνακα απουσιάζει η μορφή που οφείλεται στην Toro Rosso και όπως ξέρουμε παραμένει ανεξήγητο το μέλλον της Honda F1, που είναι προς πώληση. Οπότε δεν έχει συμπληρωθεί στον πίνακα και επακόλουθα το οδηγικό δίδυμο της ομάδας. Πάντως, η συμμετοχή της ομάδας έχει εξοφληθεί από τη Honda και με οποιοδήποτε αγοραστή θα λάβει τελικά κανονικά μέρος στο πρωτάθλημα. Φυσικά σήμερα δημοσιεύουμε ένα βίντεο απο την παρουσίαση της F60 για να το κρατήσετε στην βιβλιοθήκη πολυμέσων σας...

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

Χαρμα οφθαλμων στη παρουσιαση της Ferrari F60!


Η Ferrari παρουσίασε το μονοθέσιο με το οποίο θα διεκδικήσει το πρωτάθλημα του 2009 με την κωδική ονομασία F60.
O εορτασμός της Ferrari για τα 60 χρόνια μας αποκαλύπτει άραγε κάτι διαφορετικό; . . Το μονοθέσιο έχει υποστεί ορισμένες αλλaγές αεροδυναμικής αλλά παίρνει μια βαθιά όψη μπροστά και στα όπισθεν με εμφανείς καταβολές στο αμάξωμα αλλά και τα πτερύγια. Πάντως οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν θα σημειωθούν άλλες αλαγές εκτός απο το σύστημα KERS και αυτή την φορά υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τα υλικά που χρησιμοποιεί καθώς και τα ελαστικά που θα κάνουν την διαφορά μαζί με τις αλλαγές στο κοκ πιτ του πιλότου.
ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: Η εμπρός αεροτομή έχει νέες καταβολές, όπου το κεντρικό ενοποιημένο σχήμα είναι κοινό για όλες τις ομάδες, αλλά βασίζεται σε τροποποιημένα πλαϊνά σημεία με αποτέλεσμα να ειναι φαρδύτερα απο ότι στο παρελθόν. Η πίσω αεροτομή ψήλωσε κάπως και στενότερη από ότι στο παρελθόν, ενώ ο διαχύτης άλλαξε θέση με προβολή στα όπισθεν τον μονοθεσίου. Το σασί εμφανώς πιο στιβαρό αλλά χωρίς τις γνωστές αυλακώσεις που απολαμβάναμε στα προηγούμενα μονοθέσια. ΟΙ σοβαρές αλλαγές εντοπίζονται πλέον σρον κινητήρα, που αυτή την φορά εδρεύει στον διαμήκη άξονα της F60, οι κανονισμοί αναφέρουν πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνοοκτώ μονάδες για τα 17 αγωνιστικά τριήμερα της σεζόν. Φυσικά το καίριο αποτέλεσμα της νέας σχέσης αποτελεί τη μείωση του ορίου περιστροφής στις 18000 σ.α.λ., καθώς ο στόχος της απόστασης που πρέπει να καλύψει κάθε κινητήρας αφορά μόνον 2500 χιλιόμετρα. Βίντεο της Παρουσίασης εδώ: http://uk.youtube.com/watch?v=uN_a3D-nQhE

Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

Αυριο η λιτη παρουσιαση της F2009 στο Mugello

ΗΡΘΕ η ώρα για την Ferrari η οποία κάνει το ντεμπούτο της φέτος πρώτη απο όλους με το μονοθέσιο το οποίο θα αγωνιστεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2009, αλλά οι Ιταλοί φαίνεται ότι είναι βιαστικοί αρκετά. Παρά το γεγονός ότι ο Τύπος της γειτονικής χώρας αναφέρθηκε για τις 15 Ιανουαρίου, όλα συγκλίνουν στο ότι η Scuderia θα δώσει το παρών στην πίστα του Mugello αύριο Δευτέρα για να καταπλήξει τα πλήθη.
Η παρουσίαση δεν θα πραγματοποιηθεί στο Fiorano, όπως διατείνοντας οι αρμόδιοι της ομάδας, αφού το εμπόδιο ήταν η βαρυχειμωνιά που επικρατεί στην Ιταλία με αποτέλεσμα να οδηγήσει τη Ferrari να προτιμήσει το Mugello. Ο οδηγός που θα γευτεί τα τρελλά γκάζια με τη φρέσκια δημιουργία της κόκκινης ομάδας του Maranello θα είναι ο 2ος τη περσινή χρονιά κορυφαίος πιλότος του 2008, Felipe Massa. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει λιτή παρουσίαση όπως συνηθίζεται στην Ferrari αποκτώντας αποστάσεις απο τις υπόλοιπες ομάδες, πόσο μάλλον φέτος που η παγκόσμια οικονομία περνάει τόσο μεγάλη κρίση. Η Scuderia θέλησε να εντυπωιάσει πρώτη με την F2009 ώστε να αποκτήσει πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων της σε ότι αφορά την εξέλιξή της. Είναι αλήθεια ότι παρουσίασε ελλείψεις σε άλλους τομείς, όπως το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (KERS).

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

Οριστικοποιηθηκαν οι ημερομηνιες για τα μονοθεσια στην F1

Η ΝΕΑ χρονιά μας επιφυλλάσει επιτέλους και τις οριστικές ημερομηνίες παρουσιάσεων τωνμονοθεσίων για το 2009.
Η Ferrari θα πάρει την πρωτιά με μπρίο καθώς θα αποκαλύψει το καινούργιο της μονοθέσιο στο κοινό, διεξάγοντας την παρουσίασή του τη Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου, στην πίστα του Fiorano, όπου ο Felipe Massa θα το οδηγήσει για πρώτη φορά. Στις 15 Ιανουαρίου, η Toyota θα αποκαλύψει μέσω διαδικτύου από το εργοστάσιό της στην Κολωνία της Γερμανίας την TF109. Μια ημέρα αργότερα στις 16/1, η McLaren θα αποκαλύψει στο εργοστάσιό της, που βρίσκεται στο Woking της Αγγλίας την MP4-24. Τη Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου, Renault και Williams λαμβάνουν την σκυτάλη στην καινούργια πίστα της Πορτογαλίας, στο Algarve, για να πραγματοποιήσουν το πρώτο τεστ με τα καινούργια τους μονοθέσια, την R29 και την FW31, αντίστοιχα.
Την επόμενη ακριβώς ημέρα, στη Βαλένθια της Ισπανίας, η BMW Sauber θα μας ανοίξει τα μάτια με την F1.09 και κατά πάσα πιθανότητα θα ξεκινήσει τις δοκιμές στην πίστα Ricardο Tormo. H Red Bull ανακοίνωσε ότι το δικό της μονοθέσιο, η RB5, θα κάνει το ντεμπούτο του στην πίστα το Φεβρουάριο και πιο συγκεκριμένα, στην πίστα της Jerez (Iσπανία), στις 5/2. Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Christian Horner, υπ0στήριξε πάντως ότι η πάγια πολιτική της Red Bull παραμένει να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι η καινούργια σεζόν ξεκινάει πολύ αργά (τέλη Μαρτίου) σε σύγκριση με το συνηθισμένο, έτσι ώστε να τελεειοποιήσει άμεσα το μονοθέσιό της.

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

Νεοι Κανονισμοι στα Καρτ για το 2009 και ενα εκπληκτικο video


ΝΕΟΙ κανονισμοί θα ισχύσουν για τον χώρο του κάρτινγκ το 2009 και το μήνυμα τα λέει όλα: "Μαζί με τις ευχές μου για δημιουργικό 2009, υπενθυμίζω οτι η Προκήρυξη αγώνων και ο Γενικός Κανονισμός Καρτ έχουν δημοσιευτεί. Υπέχει δημοσίευσης ο κανονισμός κινητήρων της κατηγοριας ΕΘΝΙΚΗ 125 ο οποίος επεξεργάζεται απο την Επιτροπή Κάρτ ΕΘΕΑ.Στη διάθεση σαςΔημήτρης Αθανασέκος".
Φέτος αναμένεται μια αξιόλογη χρονιά δεδομένου ότι το άθλημα αποτελεί πόλο έλξης για χιλιάδες φιλάθλους και οι αγωνιζόμενοι δίνουν πάντα τον καλύτερο εαυτό τους. Φυσικά θα θέλαμε ενεργή στήριξη της Πολιτείας και η σελίδα μας θα σας ενημερώνει και φέτος με εκτενή ρεπορτάζ για όλους τους αγώνες αλλά περισσότερο για τα δρώμενα στις πίστες. Ελπίζουμε ότι τα ταλέντα θα μας αποδείξουν ξανά την αξία τους και επιθυμούμε να γινουν οι αγώνες μια μεγάλη Γιορτή. ΚΑΙ για Δώρο δείτε το βίντεο του 1999 με τον Σούμι και τον Μπαρικέλο στα Κάρτ να μονομαχούν!!!

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

Γλιτωσε απο θαυμα μετα απο ατυχημα ο Alonso

ΑΓΙΟ πρέπει να είχε στον ουρανό ο Fernando Alonso και η οικογένειά του, μετά από αεροπορικό ατύχημα που καταγράφηκε στο Μαλίντι της Κένυας, σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα "Corriere della Sera".
Ο Ισπανός πιλότος για τις ημέρες των εορτών προτίμησε να περάσει ευχάριστα μέρες ξενοιασιάς με τη σύζυγό του, Raquel Del Rosario, τον γαμπρό του Marta Del Rosario και τον πιλότο Alberto Fernandez στο ιδιωτικό του τζετ, όταν κατά την απόπειρα απογείωσης άγγιξε τα φτερά ενός άλλου αεροπλάνου. Η πρόσκρουση αυτόματα έθεσε εκτός ελέγχου το μικρό αεροσκάφος, το οποίο αρχικά έκανε απεγνωσμένες κινήσειςκατά μήκος του αεροδιαδρόμου, σταμάτησε ύστερα από σύγκρουση και υπέστη πολλές ζημιές, αλλά δίχως θύματα. Ευτυχώς όλοι ειναι καλά στην υγεία τους και συνέχισαν με άλλο τρόπο το ταξίδι τους αλλά έδιεξαν σοκαρισμένοι απο το γεγονός ότι ξαφνικά μπορούσε να βρισκόταν...αλλού. Μάλλον πρέπει να δει την ζωή με άλλο μάτι!

Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009

Εξελιξεις στην F1 και δηλωσεις Kubica για το Πρωταθλημα

ΑΣ δούμε τις πρόσφατες εξελίξεις στο χώρο της F1 λίγο καιρό προτού ξεκινήσει το Πρωτάθλημα.
*ΠΥΡ και μανία για τα τεκταινόμενα πέρσι στο Gran Prix της Σιγκαπούρης παραμένει ο Luca di Montezemolo και το δηλώνει παντού. Ο ισχυρός πρόεδρος της Ferrari, που τα πήρε στο κρανίο καθώς η ομάδα του τα πήγε χάλια απογοητεύοντας τους πάντες, αρχίζοντας μία μικρή βεντέτα με τον Bernie Ecclestone με δηλώσεις γιατσίρκο και κλόουν, αυτή την φορά άσκησε δριμεία κριτική τονίζοντας ότι δεν πρέπει να υπάρουν 2 circuit πόλης και το Μοντε Κάρλο της χλιδής αρκεί για την F1. Προφανώς αν η κόκκινη ομάδα τα πήγε περίφημα θα είχε διατυπώσει άλλη γνώμη οπότε θεωρείτε ένα καπρίτσιο των μεγαλοπλουσίων η δήλωσή του...
*Η Red Bull ετοιμάζεται μανιωδώς για το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2009 πιστεύοντας ότι θα ήταν έτοιμη μέσα Φεβρουαρίου. Ετσι επιλέγησαν ορισμένες ημέρες ώστε να ταυτιστεί με την εκκίνηση που θα έκανε η Force India. Οι πληροφορίες από το εργοστάσιο στο Milton-Keynes, διαρρέουν ότι είναι ανέφικτο να εφαρμοστούν οι ημερομηνίες. Οι πρόσφατες ενδείξεις διατυπώνουν την άποψη ότι τα νέα όπλα των Red Bull Racing και Scuderia Toro Rosso θα ξεκινήσουν να κάνουν το ντεμπούτο τους στην πίστα κοντά στον Μάρτιο.
*Το 2008 ήταν η ομορφότερη χρονιά της καριέρας του, αισθάνοντας την υπεροχή με την πρώτη του νίκη στη Formula 1, με μια επιτυχία που τον αναδεικνύει στην κορυφή του καλύτερου οδηγού στο άθλημα αλλά φαίνεται ότι με τίποτα δεν ικανοποιείται πλέον ο Robert Kubica. Ο Πολωνός που δηλώνει αισιόδοξος έχει έναν ξεκάθαρο στόχο στο κεφάλι του και δεν θα είναι ικανοποιημένος προτού τον πετύχει: να τελειώσει ως παγκόσμιος πρωταθλητής!
*ΤΕΛΟΣ ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Schumi τόνισε στην ιταλική εφημερίδα La Republica: «Αν ο Lewis έχανε ξανά τον τίτλο στον τελευταίο αγώνα της σεζόν θα έβλαπτε τη φήμη του. Αν σου συμβεί μία φορά είναι κάτι μεμονωμένο αλλά τη 2η φορά αρχίζει να γίνεται συνήθεια. Αν έχανε ξανά το πρωτάθλημα μέσα από τα χέρια του θα ήταν κακός οιωνός για την καριέρα του».

Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2009

Καλη Αγωνιστικη Χρονια με Ανασκοπηση της F1!

ΚΑΛΗ αγωνιστική χρονιά με περισσότερο θέαμα και φίλαθλο αγωνιστικό πνεύμα που χρειάζεται σε όλους μας. Η ελπίδα να ανθίζει πάντα στους αγωνιστικούς χώρους και ευχόμαστε να δούμε επιτέλους στην χώρα μας μια πίστα Φόρμουλα 1 υψηλών προδιαγραφών αλλά και ένα Ελληνα οδηγό να οδηγεί τα βήματα των πρωτοπόρων. Σήμερα με την αυγή του νέου χρόνου βρήκαμε μια κατπαληκτική ανασκόπηση για το Πρωτάθλημα του 2008 και τις συγκινητικές στιγμές στις πίστες που σίγουρα θα θυμηθείτε και θα προκαλέσουν μεγάλο ενδιαφέρον. Απολαύστε το και ευχόμαστε καλές και πολλές συγκινήσεις σύντομα όταν ξεκινήσει η αγωνισιτκή περίοδος...