
Ορισμένες από τις αποφάσεις είναι καταλυτκές, μεταξύ των οποίω συγκαταλέγεται η απαγόρευση δοκιμών εξέλιξης εντός της σεζόν, ο διπλασιασμός της ζωής των κινητήρων και ο περιορισμός του αριθμού τους αλλά και του ανώτατου ορίου περιστροφής τους, αλλά και η υποχρεωτική παύση εργασιών στα εργοστάσια των ομάδων για έξι εβδομάδες ετησίως. Σχετικά με τις απονομές και τα βραβεία, η FIA θα διεξάγει την έρευνα αγοράς από το κοινό για να διαπιστώσει τις προτιμήσεις του, αν και ο πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας, Max Mosley, υποστήριξε ότι η υλοποίηση του οράματος του Bernie Ecclestone εντός του 2009, θα απαιτηθεί ομόφωνη συναίνεση από τις ομάδες, το οποίο αιωρείται μέχρι στιγμής. Αγνωστο παραμένει επίσης η πρόθεση των αρμοδίων για το αν η Cosworth θα παρέχει έναν ενιαίο κινητήρα σε οικονομική τιμή για το 2010, ή αν οι Κατασκευαστές θα παρέχουν στις ανεξάρτητες ομάδες κινητήρες με κόστος χαμηλότερο των 5 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου