
Η οικονομική κρίση έχει πλήξει το πρωτάθλημα και η αποχώρηση της Honda με γκρίζα σύννεφα απο την πλευρά της Renault δημιούργησε κλίμα ανασφάλειας στα pit stops. Από το 2009, λοιπόν, με έμφαησ κυρίως διατήρηση της κερδοφορίας των ομάδων, οι μετατροπές θα κινηθούν σε 4 βασικές νοοτροπίες στην αλαγή κανονισμών.
Αρχικά απαγορεύονται οι δοκιμές των ομάδων, εκτός από τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής (φέτος κάθε ομάδα μπορούσε να κάνει δοκιμές μέχρι 30.000 χιλιόμετρα τη σεζόν). Με αυτόν τον τρόπο ελαχιστοποιείται η καταπόνηση των κινητήρων, καθώς θα είναι συμμαζεμένοι και με συγκεκριμένες προδιαγραφές.
Οπως έχει γίνει ήδη γνωστό κάθε κινητήρας (οκτακύλινδρος, 2,4 λίτρα) θα πρέπει να διαρκεί τρεις αγώνες και για να συμβεί αυτό οι στροφές του δεν θα ξεπερνούν τις 18.000ανά λεπτό (τώρα έχει 19.000 στροφές ανά λεπτό), χωρίς εσωτερική ρύθμιση. Οι ομάδες θα χρησιμοποιούν είκοσι κινητήρες τη χρονιά, οκτώ για κάθε οδηγό και τέσσερις για τις δοκιμές και άρα λιγότεροι από κάθε άλλη χρονιά. Με αυτό το μέτρο, οι ανεξάρτητες ομάδες θα πληρώνουν περίπου τα μισά χρήματα από ό,τι το 2008. Οι κινητήρες επιμένουν ότι θα είναι όμοιοι με το 2008, με την εξαίρεση της Renault, η οποία θα προχωρήσει στις απαιτούμενες αναβαθμίσεις για την επαναφορά της ισορροπίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου