
Κι όμως, ο Νίκο Ρόσμπεργκ παραλίγο να αρπάξει από τον Μπάτον την πρώτη θέση στον τελευταίο του γρήγορο γύρο, αλλά ένα μικρό γλίστρημα στο τέρμα της πίσω ευθείας τον άφησε μόλις 0.025' πίσω από τον Βρετανό.
Ο Γερμανός πιλότος της Williams κατάφερε πάντως να χαλάσει το 1-2 της Brawn, ρίχνοντας τον Ρούμπενς Μπαρικέλο στην τρίτη θέση. Οι Μαρκ Ουέμπερ και Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν στις δύο πρώτες θέσεις ύστερα από τον πρώτο τους γύρο με τα super-softs της Bridgestone, αλλά στο τέλος υποχώρησαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα, περίπου πέντε δέκατα μακριά από τον κορυφαίο ρυθμό της ημέρας. Εκτος ήταν ο Γιάρνο Τρούλι, ακολουθούμενος από τον Καζούκι Νακατζίμα με την δεύτερη Williams και τον team mate του στην Toyota, Τίμο Γκλοκ. Την ώρα που η λεγόμενη «συμμορία του διαχύτη» (δηλαδή οι Brawn, Williams, Toyota) μαζί με την Red Bull κυριαρχούσαν στην πρώτη 8άδα, οι μεγάλοι έμεναν να ψάχνονται στις πίσω θέσεις. Παρά το νέο αεροδυναμικό πακέτο που έχει στη διάθεσή του, ο ταχύτερος του πρώτου σκέλους, Χάμιλτον, δεν κατάφερε να βρει ανάλογα καλό ρυθμό με το πολύ μαλακό λάστιχο και έμεινε μόλις στην 13η θέση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου