
Ο Βρετανός τερμάτισε, λοιπόν, πρώτος, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Νικ Χάιντφελντ (BMW Ζάουμπερ) και στην τρίτη θέση τον Τίμο Γκλοκ (Τογιότα). Η διεθνής ομοσπονδία, επειδή δεν ολοκληρώθηκε ο αγώνας, ανακοίνωσε ότι η πρώτη οκτάδα, που βαθμολογείται, θα πάρει τους μισούς βαθμούς. Δηλαδή, ο Μπάτον παίρνει πέντε βαθμούς, αντί των δέκα, που είναι κανονικά το βαθμολογικό μπόνους του νικητή.
Ο αγώνας διεκόπη 24 γύρους πριν το πέσιμο της καρώ σημαίας και μετά από αρκετή ώρα διαβουλεύσεων και αναμονής, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να τερματίσουν το Grand Prix, με γνώμονα την ασφάλεια των πιλότων. Σύμφωνα με τους κανονισμούς επειδή δεν είχε συμπληρωθεί 75% των γύρων οι πιλότοι θα πάρουν τους μισούς βαθμούς, κάτι που είχε να γίνει από το 1976.
Όπερ και σημαίνει πως ο πρώτος Μπάτον αντί για 10 θα πάρει 5 βαθμούς, ο δεύτερος Χάιντφελντ αντί για 8 θα πάρει 4, ο τρίτος Γκλοκ αντί για 6 θα πάρει 3, ο τέταρτος Τρούλι αντί για 5 θα πάρει… 2,5 (!!), ο πέμπτος Μπαρικέλο αντί για 4 θα πάρει 2, ο έκτος Γουέμπερ αντί για 3 θα πάρει 1,5, ο έβδομος Χάμιλτον αντί για 2 θα πάρει 1 και ο όγδοος Ρόζμπεργκ αντί για 1 θα πάρει μισό βαθμό!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου