
Η Διεθνής Ομοσπονδίαυποστήριξε ότι ο περιορισμός στο ποσό που καθορίστηκε είναι σε εφαρμογήαπό την 1η Ιανούαρίου μέχρι την 31η Δεκεμβρίου του έτους καλύπτοντας έτσιόλα τα έξοδα των ομάδων, εκτός του κόστος των κινητήρων (με απώτερο στόχο η FIA να προσελκύσει και Κατασκευαστές), των μισθών των οδηγών και το κόστος προγραμμάτων νέων οδηγών, τα έξοδα μάρκετινγκ, προώθησης και φιλοξενίας, πρόστιμα και ποινές που επιβάλει η FIA και οποιοδήποτε άλλο έξοδο το οποίο οι ομάδες μπορούν να αποδείξουν ότι δεν αποφέρει κέρδη στην απόδοση του μονοθεσίου, καθώς και τα έσοδα από την εκμετάλλευση των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula 1. Μάλιστα, οι Κατασκευαστές θα είναι σε θέση να μην επηρεαστούν σε ότι αφοράτις ισχύουσες συμφωνίες προμηθειών (κινητήρων, κιβωτίων, KERS κ.α.), καθώς δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτές οποιοδήποτε στοιχείο επιχορήγησης, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε συνένωση στην αγορά κινητήρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου