
Από το μισάωρο των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής ο Κατσίνης κατάλαβε αμέσως ότι ο κινητήρας του δεν ήταν στην ιδανική κατάσταση, γεγονός που σύμφωνα με την τηλεμετρία τον καθυστερούσε στις ευθείες. Για να ισσοροπήσει αυτή την φορά το πρόβλημα η ομάδα της Eifelland Racing επέλεξε πριν τις κατατακτήριες δοκιμές να αφαιρέσει φτερό από την πίσω πτέρυγα, επιλογή που είχε το μειονέκτημα ότι έκανε το μονοθέσιο πιο δύσκολο στην οδήγηση. Δυστυχώς, στις δυο προσπάθειες που ουσιαστικά είχε στη διάθεσή του ο Κατσίνης στο μισάωρο των κατατακτηρίων δεν κατάφερε να συμπληρώσει γύρο χωρίς κάποιο μικρό λάθος. Έτσι παρά το ότι τα καλύτερα sectors του έδιναν ιδανικό γύρο που θα μπορούσε να τον φέρει στην πρώτη 6αδα του grid, τελικά περιορίστηκε στην 20η θέση. Χαρακτηριστικό του αδυσώπητου ανταγωνισμού του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Formula BMW είναι ότι οι χρόνοι των 20 πρώτών του grid “στριμώχθηκαν” μέσα σε μόλις 1,1 δευτερόλεπτα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου