
Σίγουρα είναι λίγα σε σχέση με όσα έπαιρνε στη Ferrari, ή σε σχέση με τα 10 που παίρνει στη McLaren ο Μπάτον και τα 20 του Αλόνσο στη Ferrari. Όμως, με δεδομένο ότι έχει τόσα χρόνια να τρέξει τα ποσά είναι αστρονομικά. Για να πειστεί να συμφωνήσει ο Σουμάχερ, η Mercedes αποφάσισε να ρίξει στη μάχη τα μεγάλα μέσα. Έτσι, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας και στενός φίλος του επτά φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Ρος Μπρος, έχει αρχίσει συζητήσεις μαζί του ώστε να αποτελέσει μαζί με τον Νίκο Ρόζμπεργκ το ακραιφνώς γερμανικό δίδυμο πιλότων της Mercedes. Ο Μπρος υπήρξε και στο παρελθόν τεχνικός διευθυντής του Σουμάχερ, κερδίζοντας μάλιστα πέντε τίτλους με τη Ferrari
Οριστικές οι αλλαγές στον τρόπο βαθμολόγησης
Ανακοινώθηκε επίσημα η καινοτομία που εμπνεύστηκε ο νέος πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ και αφορά στην αλλαγή του τρόπου βαθμολόγησης στο πρωτάθλημα της Formula 1. Το διοικητικό συμβόύλιο του World Motor Sport, δέχθηκε τα λεγόμενα του Γάλλου, ότι πλέον με 26 μονοθέσια στην πίστα, το να βαθμολογούνται μόνο οι 8 πρώτοι είναι κακό ως προς τον ανταγωνισμό. Πλέον βαθμούς θα παίρνουν οι 10 πρώτοι, με το σύστημα να θυμίζει πολύ αυτό των Moto GP. Ο νικήτής κάθε γκραν πρι θα κατακτά 25 πόντους, ο δεύτερος 20, ο τρίτος 15, ο τέταρτος 10. Από εκεί και πέρα οι 6 που θα κλείνουν την πρώτη δεκάδα θα κερδίζουν 10, 8, 6, 5, 3, 2 και 1 βαθμό αντίστοιχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου