
Φέτος δεν θα έχουμε ούτε BMW, ούτε Toyota, αφού οι δύο κατασκευάστριες αποφάσισαν ότι δεν μπορούν να διαθέσουν άλλο χρόνο και χρήμα. Βέβαια, το όνομα της BMW θα παραμείνει και φέτος, αφού θα ακολουθεί την Sauber, αλλά ως εκεί. Θα έχουμε όμως για πρώτη φορά μετά το 1955 την επιστροφή της Mercedes, η οποία «απορρόφησε» την Brawn GP, περσινή Παγκόσμια Πρωταθλήτρια.
Η γερμανική εταιρεία ολοκλήρωσε το εντυπωσιακό της επιστροφής της, με μια ακόμη πιο εντυπωσιακή επιστροφή, αυτή του Μίκαελ Σουμάχερ στην ενεργό δράση μετά από τρία χρόνια! Ο επτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής άφησε τα κόκκινα της Ferrari για τα ασημί της Mercedes, «ζευγαρώνοντας» πάλι με τον Ρος Μπράουν, έτερον του ήμισυ στις μεγάλες επιτυχίες με την ιταλική ομάδα.
Στις εννέα… παλιοσειρές που συνεχίζουν από πέρυσι, προστέθηκαν τρεις νέες ομάδες, με φιλοδοξίες παραμονής για πολλά χρόνια στο άθλημα. Lotus, Virgin και HRT θα προσπαθήσουν να κλέψουν τις εντυπώσεις, με την πρώτη να επιστρέφει μετά από 16 χρόνια στη Formula 1, τη δεύτερη με τον εκκεντρικό Ρίτσαρντ Μπράνσον να θέλει να φέρει έναν άλλο… αέρα στο σπορ και την τρίτη να παρατάσσεται στην εκκίνηση του Μπαχρέιν χωρίς καμία απολύτως δοκιμή, αφού επιβεβαίωσε την τελευταία στιγμή την παρουσία της στο grid.
Όσο για τα πρόσωπα που θα δούμε φέτος, θα έχουμε επτά νέες παρουσίες, αν σε αυτές συνυπολογίσουμε και τον Καμούι Κομπαγιάσι, ο οποίος εμφανίστηκε πέρυσι σε δύο Grand Prix με την Toyota. Κατά τα άλλα, οι υπόλοιποι 17 είναι γνωστές… φάτσες και θα περιμένουμε να δούμε τι μπορούν να μας προσφέρουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου