
Το οδόστρωμα είναι αρκετά ανομοιόμορφο και ιδιαίτερα σε μερικές ζώνες φρεναρίσματος, οπότε η σταθερότητα στο φρενάρισμα είναι πολύ σημαντική, ενώ τα συστήματα πέδησης καταπονούνται λίγο παραπάνω του μέσου όρου της σεζόν. Επίσης, η καλή πρόσφυση στην έξοδο από τις στροφές είναι απαραίτητη. Για αυτό το λόγο, τα μονοθέσια με καλή μηχανική πρόσφυση ευνοούνται στο Albert Park. Tα επίπεδα παραγωγής αρνητικής άντωσης που χρησιμοποιούνται είναι υψηλά, αλλά όχι ακραία όπως στο Μονακό και την Ουγγαρία. Με τα πολλαπλά συμπλέγματα αντίρροπων στροφών, θεωρείται πίστα που μπορεί να προκαλέσει υποστροφική συμπεριφορά –κάτι που ενδέχεται να επηρεάσει αρνητικά την Mercedes- και graining (ανομοιόμορφη φθορά πέλματος) στα εμπρός ελαστικά.
Δυστυχώς, σε ότι αφορά τη στρατηγική, αναμένεται να δούμε μια επανάληψη αυτού που συνέβη στο Μπαχρέιν, όπου οι κορυφαίοι συνδυασμοί εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα για να την αντικαταστήσουν περίπου στο 1/3 του αγώνα με τη σκληρή, πραγματοποιώντας μονάχα ένα pit stop. Οι οδηγοί παραπονούνται για το γεγονός ότι η εκκίνηση του αγώνα είναι στις 17:00 τοπική ώρα (προς τέρψιν των Ευρωπαίων τηλεθεατών), καθώς προς τον τερματισμό, που ο ήλιος τείνει προς τη δύση του, στο τελευταίο κομμάτι της πίστας η αντηλιά πέφτει κατευθείαν στα μάτια τους…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου