
Οι δύο ομάδες ζήτησαν διευκρινήσεις σχετικά με μια υποδοχή που υπάρχει στο κομμάτι πάνω και πίσω από το ύψος του κράνους του οδηγού, στο κάλυμμα του κινητήρα δηλαδή, που μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση, αυξάνοντας την ταχύτητα στην ευθεία κατά περίπου 10χλμ/ώρα.
«Νομίζω ότι θα λυθεί το θέμα πριν τον πρώτο αγώνα στο Μπαχρέιν. Ρωτήσαμε την Ομοσπονδία να μας το διευκρινίσει, παρότι νομίζω ότι η Ferrari ενδιαφέρεται περισσότερο από ότι εμείς, για να είμαι ειλικρινής. Είναι απλά έξυπνος σχεδιασμός, ή παράβαση των κανονισμών; Πρέπει να είναι πολύ σίγουροι ότι είναι νόμιμο και θα ήθελα να πιστεύω ότι θα είναι», ήταν το σχόλιο του ισχυρού άνδρα της Red Bull Κρίστιαν Χόρνερ στην Daily Telegraph.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου