
Είτε με τη μεσολάβηση του Βρετανού μεγιστάνα είτε με τη συνωμοσία του σύμπαντος -διότι όλοι γνωρίζουν ότι τα δολάρια αυτό το σπορ τα θέλει πολύ-, το 2010 συνέβησαν ουράνια θαύματα από πεζές μικροπρεπείς προσευχές, για να αλλάξει η βαρετή παρέλαση εκείνων που οι περισσότεροι τηλεθεατές θεωρούσαν μη ενδιαφέροντες κομπάρσους. Γύρισε στο σπορ ο Μίκαελ Σουμάχερ, τρία χρόνια μετά την αποχώρησή του, για να κυνηγήσει την όγδοη κούπα του και τις εκατό νίκες, η Brawn GP μετονομάστηκε σε Mercedes GP και τα ένδοξα «ασημένια βέλη» επέστρεψαν μετά από μισό αιώνα, η Mercedes GP του Ρος Μπρον υπέγραψε με τον «Σούμι» -άλλοτε σύμβολο της Ferrari-, η Scuderia βρήκε νέο ηγέτη στο πρόσωπο του Φερνάντο Αλόνσο και ο πρωταθλητής Τζένσον Μπάτον πήρε μεταγραφή στη McLaren! Επιπλέον, μπήκαν τέσσερις νέες ομάδες, εκ των οποίων μία είναι η ένδοξη Lotus και μια άλλη η Virgin του άκρως δημοφιλούς στη Βρετανία Ρίτσαρντ Μπράνσον.
Όλα τα παραπάνω αποτέλεσαν τη γυριστή γροθιά της Formula 1 στο ύπουλο χτύπημα που της κατάφερε η αποχώρηση της BMW και της Toyota μέσα στο 2009, ο Κίμι Ράικονεν, που έγραψε κανονικά την F1, για να επιδιώξει νέα καριέρα στο WRC, και η απομάκρυνση του «πολύχρωμου» και εκκεντρικού Φλάβιο Μπριατόρε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου