
Η τρίτη θέση πήγε στον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος ήταν τέσσερα δέκατα πιο αργός από τον Φέτελ, με τη McLaren να μη δείχνει ότι έχει την ταχύτητα για να πάρει την πρωτιά, αλλά φυσικά στον αγώνα τα πράγματα είναι διαφορετικά, όπως πολλάκις έχει αποδειχθεί. Ο έτερος των Βρετανών, Τζένσον Μπάτον, έμεινε μόλις έβδομος.
Οι δύο Ferrari δεν μπόρεσαν να βρεθούν πιο ψηλά από την τέταρτη και πέμπτη θέση με τους Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα, αντίστοιχα, με τον πρώτο να γνωρίζει την αποθέωση από τους χιλιάδες συμπατριώτες του που κατέκλυσαν τις εξέδρες. Από την έκτη θέση θα εκκινήσει ο πάντα σταθερός Ρόμπερτ Κούμπιτσα με τη Renault να δείχνει σημάδια βελτίωσης, αφού και ο Βιτάλι Πετρόφ μπήκε στη δεκάδα. Η μεγάλη έκπληξη της ημέρας ήταν η είσοδος της Williams στην τελική περίοδο, με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ να σημειώνει τον όγδοο χρόνο και τον περσινό νικητή του ευρωπαϊκού Grand Prix, Ρούμπενς Μπαρικέλο να είναι ένατος.
Αν αναρωτιέστε που είναι η Mercedes, σοφά το κάνετε, γιατί η γερμανική ομάδα δεν κατάφερε να μπει καν στη δεκάδα, με τον Νίκο Ρόζμπεργκ να παίρνει την 12η θέση και τον Μίκαελ Σουμάχερ στην πρώτη του εμφάνιση στη συγκεκριμένη πίστα, να μένει 15ος.
Η σειρά εκκίνησης στην Ισπανία:

Χωρίς κανένα πρόβλημα, αφού όλοι οι πιλότοι έκαναν χρόνο στο πρώτο κομμάτι, ξεκίνησαν οι κατατακτήριες δοκιμές. Στη ζώνη του υποβιβασμού βρέθηκαν οι αναμενόμενοι πιλότοι, καθώς οι κορυφαίοι έκαναν αυτό που έπρεπε για να συνεχίσουν. Εκτός βέβαια του Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος στην πρώτη του επίσημη εμφάνιση σε αυτή την πίστα έδειξε να δυσκολεύεται. Ο Γερμανός, ωστόσο, κατάφερε στον τελευταίο του γύρο να σημειώσει τον 12ο χρόνο και να συνεχίσει, παρά τα προβλήματα που είχε στο τιμόνι της Mercedes του. Ταχύτερος στο πρώτο αυτό μέρος ήταν ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα με 1’38’’132 και ακολούθησε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, αλλά και ο Τζένσον Μπάτον. Εκτός έμειναν οι Κομπαγιάσι, Τρούλι, Κοβαλάινεν, Ντι Γκράσι, Γκλοκ, Τσάντχοκ, Σένα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου