
Πάντως, η τακτική της McLaren χωρά αρκετή συζήτηση, μιας και φαίνεται πως η επιθυμία τους για την πρωτιά το Σάββατο, τους στερεί, ίσως την ευκαιρία για κάτι καλό την Κυριακή. Και αυτό γιατί: επέλεξαν τη μαλακή γόμα των ελαστικών, είχαν σαφώς λιγότερα καύσιμα και αυτό φάνηκε από την παρότρυνση των μηχανικών του Χάμιλτον να σταματήσει το μονοθέσιό του αμέσως μετά την κατάληψη της pole.
Ο Βρετανός βγήκε και άρχισε να… σπρώχνει για να μην καταναλωθεί άλλο καύσιμο, έτσι ώστε η ποσότητα που θα παρέμενε στο ρεζερβουάρ να περάσει τον έλεγχο της Fia, ενώ περίμενε τον γερανό να μεταφέρει το μονοθέσιό του στα πιτ! Άρα αύριο περιμένουμε ένα σούπερ γρήγορο πιτ στοπ από τη McLaren για αλλαγή ελαστικών και αυτό σίγουρα θα κοστίσει σε θέσεις. Το θέμα είναι πόσο… Οι Γουέμπερ και Φέτελ προτίμησαν τη σκληρότερη γόμα ελαστικών προφανώς στοχεύοντας περισσότερο στον αγώνα και δείχνοντας ότι αν δεν ήταν αυτό το «τρικ» του Χάμιλτον, μια ακόμη πρωτιά θα ήταν δική τους, αφού ο Αυστραλός έκανε χρόνο 1’15’’373 και ο Γερμανός 1’15’’420.
@MUNDIAL:Δείτε σήμερα τις τελευταίες αποδόσεις αλλά και τα τελευταία νέα της F1 στο Gamebookers αλλά και για άλλα αθλήματα όπως ποδόσφαιρο, μουντιάλ 2010,μπάσκετ, γκολφ και πολλά άλλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου