
Αυτό επέτρεψε στον Κατσίνη να ασχοληθεί με τον Sainz χωρίς να ανησυχεί για τα νώτα του και σύντομα έκανε την πρώτη του επίθεση δίνοντας την ευκαιρία στον ομόσταυλο του Harvey να αποσπαστεί και να εξασφαλίσει τη 2η θέση. Με τον Ισπανό της Red Bull να γλιστρά όλο και περισσότερο ο συμπατριώτης μας συνέχισε να πιέζει ασφυκτικά περιμένοντας το λάθος που θα του χάριζε μια θέση στο βάθρο. Πράγματι τρεις γύρους πριν την καρό σημαία η υπομονή του Κατσίνη ανταμείφθηκε όταν το μονοθέσιο της Eurointernational έφυγε με τους μπροστινούς του τροχούς μπλοκαρισμένους εκτός γραμμής στην δεύτερη στροφή της πίστας. Ο Κατσίνης όχι μόνο πέρασε αλλά αμέσως φρόντισε να σκοτώσει τις ελπίδες του Sainz σημειώνοντας τον ταχύτερο του γύρο στον αγώνα, εξέλιξη που του χάρισε διαφορά ασφαλείας. Έτσι η καρό σημαία βρήκε τον Έλληνα οδηγό στην 3η θέση πίσω από τους Frijns και Harvey σε μια ιστορική στιγμή για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της χώρας μας.
Εικοσιτέσσερις ώρες αργότερα, στον αγώνα της Κυριακής, η εξέλιξη δεν ήταν το ίδιο θετική αφού το μονοθέσιο με την γαλανόλευκη σημαία δέχτηκε ένα χτύπημα στην πρώτη στροφή από αυτό του Ισπανού Tarancon. Η επαφή έριξε τον Κατσίνη από την 5η στην 14η θέση όμως ακόμη χειρότερη από την απώλεια των θέσεων ήταν η ζημιά στα ηλεκτρονικά που έκανε τον κινητήρα της BMW να μην λειτουργεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. Παρά όλα αυτά ο 18χρονος δεν το έβαλε κάτω και συνέχισε την προσπάθεια του πιέζοντας μέχρι την καρό σημαία τους Bernacik και Regalia που βρισκόταν μπροστά του. Παράλληλα η έξοδος από την πίστα του Ilyas καθώς και η επαφή των Tarancon και Kvyat του χάρισαν πολύτιμες θέσεις επιτρέποντας του να δει την καρό σημαία 10ος και να κερδίσει πολύτιμους για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Ο επόμενος αγώνας του Formula BMW Europe είναι προγραμματισμένος για τις 27-29 Αυγούστου στην πίστα του Spa στα πλαίσια φυσικά του Βελγικού Grand Prix
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου