
Ο αριθμός των τηλεθεατών που παρακολούθησε τα 19 Grand Prix σε 16.000 ώρες προγράμματος ήταν 527.000.000 σε 187 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο. "Παρόλο που το 2010 μας προσέφερε κάποια σπουδαία πράγματα, το 2011 υπόσχεται ακόμη περισσότερα, καθώς η Formula 1 επιδιώκει να βασιστεί σε αναδυόμενες αγορές και να γοητεύσει το κοινό της σε όλο τον κόσμο", δήλωσε ο Μπέρνι Έκλεστοουν ο οποίος βλέπει τις μετοχές του προϊόντος του να ανεβαίνουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου