
Στην πρώτη του φετινή εμφάνιση ο Τζένσον Μπάτον έφερε την περσινή επίσης McLaren στην τρίτη θέση, εστιάζοντας κυρίως στην αντίδραση των ελαστικών της Pirelli, τα οποία μπαίνουν φέτος σε όλα τα μονοθέσια. Εν αντιθέσει με χθες, ο Μαρκ Γουέμπερ σήμερα μπόρεσε να κάνει αρκετή δουλειά στους 104 γύρους που πραγματοποίησε με την RB7. Ο Αυστραλός πλασαρίστηκε τέταρτος, με τη Red Bull να συγκεντρώνει αρκετά δεδομένα τηλεμετρίας που υποδείκνυαν ότι τα περιθώρια βελτίωσης είναι τεράστια. Η πρώτη του Φελίπε Μάσα με την F150 ήταν… «καυτή», όπως χιουμοριστικά έγραψαν στο twitter της ιταλικής ομάδας οι άνθρωποί της, αφού το μονοθέσιο του Βραζιλιάνου πήρε φωτιά το μεσημέρι εξαιτίας μιας διαρροής λαδιού. Κατάφερε πάντως να κάνει τον πέμπτο χρόνο και να συμπληρώσει 80 γύρους.
Έγραψαν πολλά χιλιόμετρα οι Τίμο Γκλοκ (περσινή Virgin), Πάστορ Μαλντονάντο (FW33), Σέρχιο Πέρες (C30) και Μίκαελ Σουμάχερ (W02), ενώ δεν κατάφερε να γράψει το όνομά του στον πίνακα χρονομέτρησης ο Γιάρνο Τρούλι, καθώς η Lotus αρκέστηκε μόνο σε γύρους… εγκατάστασης των συστημάτων, εξαιτίας του προβλήματος που υπάρχει με το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου