
Το 2011 θεωρείται κοµβικό έτος για την κορωνίδα των µηχανοκίνητων σπορ, καθώς συνεχίζεται η πολιτική λιτότητας των οµάδων, ταυτόχρονα όµως δίνεται έµφαση στην αναβάθµιση του θεάµατος µέσα από µία σειρά αλλαγών. Οι ρυθµιζόµενες πίσω αεροτοµές και η επιστροφή του υβριδικού συστήµατος ανάκτησης ενέργειας KERS υπόσχονται περισσότερες προσπεράσεις, ενώ οι νέες οµάδες και οι νέοι οδηγοί αποτελούν γρίφους που θα λυθούν στη διάρκεια του έτους. Πάντως αρκετοί νεαροί πιλότοι χρωστούν τη θέση τους στο κόκπιτ κυρίως στα χρήµατα και την επιρροή των χορηγών τους και όχι στις ικανότητές τους, ένα φαινόµενο που εντείνεται συνέχεια τα τελευταία χρόνια και έχει ως αποτέλεσµα τη συνύπαρξη οδηγών πολλών ταχυτήτων στην ίδια πίστα.
Πρόκληση αποτελούν για τους µηχανικούς των οµάδων τα νέα ελαστικά της Pirelli, η οποία θα είναι από φέτος αποκλειστικός προµηθευτής στη Φόρµουλα 1. Η δοµή και η σύνθεσή τους απαιτούν αλλαγές στη γεωµετρία των αναρτήσεων και όποιοι οδηγοί καταφέρουν και προσαρµοστούν γρηγορότερα στα νέα δεδοµένα θα αποκτήσουν σαφές προβάδισµα απέναντι στους υπολοίπους.
Από φέτος αρχίζει επίσης µία νέα εποχή και όσον αφορά τη συµπεριφορά των πιλότων. Η ∆ιεθνής Οµοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) δεν περιορίστηκε στις αυστηρότερες ποινές για παραβάσεις στους αγώνες αλλά προωθεί έναν κώδικα σωστής συµπεριφοράς των οδηγών στους δηµόσιους δρόµους, διαφορετικά κινδυνεύουν ακόµη και µε αφαίρεση της αγωνιστικής τους άδειας!
Οι πολλές αλλαγές κάνουν παρακινδυνευµένη οποιαδήποτε πρόβλεψη. Σίγουρα θα έχουν και φέτος τον πρώτο λόγο οΦέτελ και η Red Bull, όµως στον κύκλο των φαβορί συγκαταλέγονται οι πρώην παγκόσµιοι πρωταθλητές Αλόνσο και Χάµιλτον, όπως επίσης ο Φελίπε Μάσα και ο αειθαλής Μίκαελ Σούµαχερ. Ο Γερµανός έσπασε τα χρονόµετρα στις τελευταίες δοκιµές και – εφόσον είναι ανταγωνιστικό το µονοθέσιο της Mercedes – διαθέτει όλα τα φόνταγια να πραγµατοποιήσει τη µεγάλη επιστροφή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου