
Στην εκκίνηση, παρότι το KERS του S. Vettel δούλεψε κανονικά, ο Γερμανός έπεσε από την πρώτη στην τρίτη θέση, πίσω από τις McLaren των J. Button και L. Hamilton. Ακολούθησε ο N. Rosberg και οι Ferrari των F. Massa και F. Alonso. Στα πρώτα pit-stops ο Nico Rosberg μπήκε νωρίτερα από όλους (12ος γύρος) και σε συνδυασμό με το λάθος του J. Button, που μπήκε στα pits της RBR για να συνεχίσει στη συνέχεια ευθεία για τα pits της McLaren καθυστερώντας τόσο τον εαυτό του όσο και τον S. Vettel, άφησε τον Γερμανό της Mercedes επικεφαλής. Στο μεταξύ, ο F. Massa εκμεταλλεύτηκε τη φθορά των ελαστικών της McLaren του L. Hamilton πριν την είσοδο του Άγγλου στα pits, τον πέρασε και μετά τα pit-stops ο Βραζιλιάνος ήταν 4ος, πίσω από τους N. Rosberg, S. Vettel και J. Button. Μετά τα δεύτερα pit-stops ο N. Rosberg παρέμεινε στην κορυφή, εμπρός από τους J. Button, L. Hamilton, S. Vettel και F. Massa. Ωστόσο, οι τελευταίοι επέλεξαν στρατηγική για δύο pit-stops και φαινόταν ότι θα ανέβαιναν στην κορυφή, όταν οι τρεις πρωτοπόροι θα έμπαιναν για τρίτη φορά στα pits. Πριν γίνει αυτό, ο L. Hamilton πέρασε πρώτα τον ομόλογό του J. Button κι έπειτα (μετά το τρίτο pit-stop τους) τον N. Rosberg. Η απόδοση των φρέσκων ελαστικών του ήταν τέτοια που κάλυψε απόλυτα το χαμένο χρόνο του τρίτου pit-stop του κι έτσι σύντομα ο L. Hamilton καταδίωξε και πέρασε πρώτα τον F. Massa κι έπειτα, τέσσερις γύρους πριν το τέλος, τον S. Vettel. Στο μεταξύ, σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ο Mark Webber έκανε την προέλασή του από την 18η θέση, με πολύ έξυπνη στρατηγική. Ο Αυστραλός ξεκίνησε τον αγώνα με τη σκληρή γόμα και έπειτα έβαλε τρεις φορές τη μαλακή, με αποτέλεσμα να είναι δύο δευτερόλεπτα ανά γύρο ταχύτερος στο τέλος. Έτσι, κατάφερε να περάσει τον N. Rosberg και τον F. Massa, καθώς ο πρώτος υπέφερε από την κακή διαχείριση της γόμας από τη Mercedes W02 και ο δεύτερος από τη φθορά των ελαστικών του λόγω της στρατηγικής των δύο pit-stops. Στον προτελευταίο γύρο, μάλιστα, ο M. Webber κατάφερε να περάσει και τον J. Button για να ανέβει στο βάθρο! F1 – GP ΚΙΝΑΣ 2011 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1. Hamilton (McLaren) 1:36:58.226 2. Vettel (RBR) +5.198 3. Webber (RBR) +7.555 4. Button (McLaren) +10.000 5. Rosberg (Mercedes) +13.448 6. Massa (Ferrari) +15.840 7. Alonso (Ferrari) +30.622 8. Schumacher (Mercedes) +31.206 9. Petrov (Renault) +57.404 10. Kobayashi (Sauber) +1:03.273 11. Di Resta (Force India) +1:08.757 12. Heidfeld (Renault) +1:12.739 13. Barrichello (Williams) +1:30.189 14. Buemi (STR) +1:30.671 15. Sutil (Force India) +1 γύρος 16. Kovalainen (Lotus) +1 γύρος 17. Perez (Sauber) +1 γύρος 18. Maldonado (Williams) +1 γύρος 19. Trulli (Lotus) +1 γύρος 20. D’Ambrosio (Virgin) +2 γύροι 21. Glock (Virgin) +2 γύροι 22. Karthikeyan (Hispania) +2 γύροι 23. Liuzzi (Hispania) +2 γύροι ΕΓΚ Alguersuari (STR) +44 γύροι
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ 1. Vettel 68 2. Hamilton 47 3. Button 38 4. Webber 37 5. Alonso 26 6. Massa 24 7. Petrov 17 8. Heidfeld 15 ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ 1. Red Bull 105 2. McLaren 85 3. Ferrari 50 4. Renault 32 5. Mercedes 16 6. Sauber 7 7. Toro Rosso 4 8. Force India 4
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου