
"Για την εξέλιξη [της Ferrari του 2012] συζητήσαμε για τα φετινά προβλήματα, έτσι ώστε να είμαστε πιο τολμηροί στο πρόγραμμα της κατασκευής της" κατέληξε.
Η σχεδιαστή τόλμη που λείπει από τη Ferrari, τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται στα μονοθέσια των άλλων ομάδων. Ορισμένα παραδείγματα είναι οι εξατμίσεις της Renault, που βγαίνουν από το πλάι του μονοθεσίου, το σχέδιο των πλευρικών αεραγωγών της McLaren και το ελαστικό ρύγχος της Red Bull.Σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα, η Ferrari μελετά ορισμένες πρωτόγνωρες σχεδιαστικές λύσεις στο δάπεδο, στο κιβώτιο ταχυτήτων, στην ανάρτηση και στο σύστημα ψύξης.
Παράλληλα, ανασχεδιάζει και ορισμένους καίριους τομείς του φετινού μονοθεσίου 150ο Italia, όπως το δάπεδο, το διαχύτη και το σύστημα εξάτμισης, ώστε να κάνει πιο ανταγωνιστικό το μονοθέσιο και να τα μεταφέρει και σε εκείνο του 2012.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου