
Το αδιέξοδο που υπάρχει στις τάξεις της Ένωσης ήταν και η αιτία που οδήγησε τη Ferrari τουλάχιστον, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία του Μαρανέλο, στην απόφαση φυγής από τη FOTA. Η Red Bull από την άλλη πλευρά δεν διασαφήνισε τους λόγους που την οδήγησαν σε αυτή της τη στάση άλλα τόνισε πως θα «παραμείνει πιστή στην εξεύρεση λύσης σχετικά με τον περιορισμό δαπανών στη Formula 1».
Σύμφωνα, βέβαια με το καταστατικό της FOTA και οι δύο ομάδες θα πρέπει να δώσουν δίμηνη προειδοποίηση στην Ένωση πριν αποχωρίσουν, κάτι που σημαίνει ότι επίσημα δεν θα είναι μέλη της από τον Φεβρουάριο του 2012, αν βέβαια, εξακολουθούν να έχουν την ίδια άποψη.
Οπως αποκαλύπτει το Autosport και οι δύο στις αρχές τις εβδομάδας είχαν στείλει στην Ενωση σχετική επιστολή στην οποία ανέφεραν την πρόθεσή τους να αποχωρίσουν.
Αυτό ανέφερε και ο εκπρόσωπος της Ενωσης, χωρίς όμως αρχικά να αποκαλύψει την ταυτότητα των ομάδων. Στη συνέχεια, τόσο η Ferrari όσο και η Red Bull με ανακοινώσεις που εξέδωσαν, επιβεβαίωσαν ότι πρόκειται για αυτές.
Τα πρώτα δείγματα είχαν διαφανεί εδώ και καιρό, όσο δεν λύνονταν το θέμα του δίκαιου και διαφανούς ελέγχου του κόστους υπό τη Συμφωνία Περιορισμού Δαπανών. Στο περιθώριο του GP της Κορέας ο Στέφανο Ντομενικάλι είχε αμφισβητήσει το ρόλο της Ενωσης, κάνοντας λόγο για δυσπιστία. «Εάν αυτή η δυσπιστία φανερωθεί από τη δραστηριότητα της FOTA, τότε ποιο είναι το μέλλον της Ενωσης; Γνωρίζουμε το λόγο που ξεκίνησε η FOTA και τώρα πρέπει να καταλάβουμε εάν εξακολουθεί να είναι απαραίτητη. Ποιο θα είναι το αντικείμενο της στο μέλλον, εάν υπάρχει μέλλον για την Ενωση. Θα πρέπει να το κάνουμε αυτό με πολύ εποικοδομητικό τρόπο, πολύ ανοιχτό τρόπο. Αυτή κατά την γνώμη μου θα πρέπει να είναι η συζήτηση που θα είναι η σημαντικότερη τις επόμενες εβδομάδες», είχε δηλώσει ο Ντομενικάλι, φωτογραφίζοντας τη στάση της Ferrari. Αλλωστε, για την Scuderia, η επίτευξη κοινώς αποδεκτής λύσης στη Συμφωνία Περιορισμού Δαπανών ήταν το κλειδί για το μέλλον της Ενωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου