Αν θέλεις να αυξήσεις τη ροή καυσίμου ανά 10 ή 20 κιλά ανά ώρα, πρέπει να έχεις περισσότερους από 1000 ίππους. Αλλά πρέπει να επανασχεδιάσεις σημαντικά στοιχεία του κινητήρα για να τα κάνεις πιο αξιόπιστα. Όλοι οι κατασκευαστές πιστεύουν ότι πρέπει να μείνουν τα υβριδικά στοιχεία των τωρινών κινητήρων. Προς τα εκεί κατευθυνόμαστε και αυτή είναι η παρούσα κατάσταση μεταξύ Ferrari, Renault, Honda και Mercedes. Η συζήτηση για τους κινητήρες 1000 ίππων έγινε στο Μπαχρέιν και αν έτσι γίνει πιο θεαματικό το σπορ, τότε θα πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό. Χθες υπήρξε μία πολύτιμη συνάντηση. Ο Τσάρλι (Γουίτινγκ) και ο Μπέρνι (Έκλεστοουν) ήταν εκεί και το κόνσεπτ είναι να κάνουν πιο θεαματική τη νέα Formula1 το 2017», ανέφερε, από τη μεριά του, ο ιδιοκτήτης της Mercedes, Τότο Βολφ. Έτσι, όλα δείχνουν ότι γίνεται μια προσπάθεια να έχουμε πιο θεαματικούς αγώνες από το 2017 και μετά, καθώς δεν υπάρχει σκοπός να γίνει κάποια αλλαγή πριν από την εν λόγω χρονιά. Ο λόγος, βέβαια, που ήρθαν στο προσκήνιο οι... 1000άρηδες κινητήρες είναι το γεγονός ότι οι νυν V6 αποδείχτηκαν... βουβοί για επίπεδο F1.
Τετάρτη 22 Απριλίου 2015
ΙΣΧΥΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2017 ΣΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ..
Αν θέλεις να αυξήσεις τη ροή καυσίμου ανά 10 ή 20 κιλά ανά ώρα, πρέπει να έχεις περισσότερους από 1000 ίππους. Αλλά πρέπει να επανασχεδιάσεις σημαντικά στοιχεία του κινητήρα για να τα κάνεις πιο αξιόπιστα. Όλοι οι κατασκευαστές πιστεύουν ότι πρέπει να μείνουν τα υβριδικά στοιχεία των τωρινών κινητήρων. Προς τα εκεί κατευθυνόμαστε και αυτή είναι η παρούσα κατάσταση μεταξύ Ferrari, Renault, Honda και Mercedes. Η συζήτηση για τους κινητήρες 1000 ίππων έγινε στο Μπαχρέιν και αν έτσι γίνει πιο θεαματικό το σπορ, τότε θα πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό. Χθες υπήρξε μία πολύτιμη συνάντηση. Ο Τσάρλι (Γουίτινγκ) και ο Μπέρνι (Έκλεστοουν) ήταν εκεί και το κόνσεπτ είναι να κάνουν πιο θεαματική τη νέα Formula1 το 2017», ανέφερε, από τη μεριά του, ο ιδιοκτήτης της Mercedes, Τότο Βολφ. Έτσι, όλα δείχνουν ότι γίνεται μια προσπάθεια να έχουμε πιο θεαματικούς αγώνες από το 2017 και μετά, καθώς δεν υπάρχει σκοπός να γίνει κάποια αλλαγή πριν από την εν λόγω χρονιά. Ο λόγος, βέβαια, που ήρθαν στο προσκήνιο οι... 1000άρηδες κινητήρες είναι το γεγονός ότι οι νυν V6 αποδείχτηκαν... βουβοί για επίπεδο F1.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου