Σαν λύση πρότεινε τη θέσπιση ενός ανώτατου ορίου στον προϋπολογισμό κάθε ομάδας, π.χ. στα 80 εκατ. ευρώ και έτσι θα έμεναν και κέρδη στις ομάδες από τα έσοδα. Αυτό δεν γίνεται ωστόσο σήμερα και ανέφερε το παράδειγμα της Ιταλίας, όπου τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Formula 1 πουλήθηκαν για πολλά εκατομμύρια σε συνδρομητικό τηλεοπτικό κανάλι. «Ετσι όμως βλέπουν τα Γκραν Πρι μόνον 500.000 άνθρωποι αντί οκτώ εκατομμυρίων, όπως επί Rai Uno και τιμωρείται ουσιαστικά ο οπαδός», υπογράμμισε ο Μπριατόρε. Ο Ιταλός επανέλαβε τη θέση του, ότι πρέπει να αναλάβει ένας δικτάτορας για να αλλάξει τα πάντα στη Formula 1, πρότεινε να γίνονται κάθε Σαββατοκύριακο δύο αγώνες των 40 λεπτών και εξέφρασε την άποψη ότι η φετινή άνοδος της Ferrari οφείλεται κυρίως στην πτώση των Red Bull και Williams, ευχήθηκε ωστόσο στον Φέτελ να πάρει το πρωτάθλημα. Κλείνοντας κατονόμασε ως μόνους αναγνωρίσιμους εκτός πίστας από τους σύγχρονους οδηγούς, «τον Λιούις Χάμιλτον, τον Φερνάντο Αλόνσο και ίσως τον Τζένσον Μπάτον. Αυτό όμως είναι πολύ λίγο για τη Formula 1».
Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015
Mπριατόρε: «Δεν έχει μονομάχους η Formula 1»
Σαν λύση πρότεινε τη θέσπιση ενός ανώτατου ορίου στον προϋπολογισμό κάθε ομάδας, π.χ. στα 80 εκατ. ευρώ και έτσι θα έμεναν και κέρδη στις ομάδες από τα έσοδα. Αυτό δεν γίνεται ωστόσο σήμερα και ανέφερε το παράδειγμα της Ιταλίας, όπου τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Formula 1 πουλήθηκαν για πολλά εκατομμύρια σε συνδρομητικό τηλεοπτικό κανάλι. «Ετσι όμως βλέπουν τα Γκραν Πρι μόνον 500.000 άνθρωποι αντί οκτώ εκατομμυρίων, όπως επί Rai Uno και τιμωρείται ουσιαστικά ο οπαδός», υπογράμμισε ο Μπριατόρε. Ο Ιταλός επανέλαβε τη θέση του, ότι πρέπει να αναλάβει ένας δικτάτορας για να αλλάξει τα πάντα στη Formula 1, πρότεινε να γίνονται κάθε Σαββατοκύριακο δύο αγώνες των 40 λεπτών και εξέφρασε την άποψη ότι η φετινή άνοδος της Ferrari οφείλεται κυρίως στην πτώση των Red Bull και Williams, ευχήθηκε ωστόσο στον Φέτελ να πάρει το πρωτάθλημα. Κλείνοντας κατονόμασε ως μόνους αναγνωρίσιμους εκτός πίστας από τους σύγχρονους οδηγούς, «τον Λιούις Χάμιλτον, τον Φερνάντο Αλόνσο και ίσως τον Τζένσον Μπάτον. Αυτό όμως είναι πολύ λίγο για τη Formula 1».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου