Στο ιστορικό αλλά και σύγχρονο πλέον σιρκουί του Silverstone, που αποτελεί έναν από τους αγαπημένους προορισμούς για τους οδηγούς αλλά και το «σπίτι» του ευρωπαϊκού μηχανοκίνητου αθλητισμού. Είναι μια γρήγορη πίστα με συνεχή ροή με υψηλές απαιτήσεις από τα ελαστικά ειδικά στις γρήγορες καμπές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα σημαντικό επίπεδο φθοράς και σημαντική πτώση στην απόδοση των ελαστικών ειδικά εάν οι θερμοκρασίες είναι υψηλές, πράγμα που το περιμένουμε φέτος. Το Silverstone εκτός από ταχύτατο και ιστορικό GP είναι και ‘εντός έδρας’ για την Pirelli. Το κέντρο μεταφορών της Ιταλικής φίρμας και το κέντρο μηχανολογίας βρίσκονται στο Ντίτκοτ που απέχει λιγότερο από μια ώρα με το αυτοκίνητο από το Silverstone. Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli: «Το Silverstone είναι πάντα μια φανταστική περίπτωση καθώς το Βρετανικό κοινό είναι εξαιρετικά ενημερωμένο και ενθουσιώδες. Πρόκειται για μια από τις λίγες πίστες όπου οι οδηγοί ισχυρίζονται πως ακούν το πλήθος ενώ οδηγούν. Όπως πέρυσι έτσι και φέτος επιλέξαμε τις δυο πιο σκληρές γόμες της γκάμας μας επειδή στο Silverstone απαντώνται τα υψηλότερα πλευρικά φορτία της σεζόν. Υπάρχουν υψηλές απαιτήσεις τόσο από το σκελετό όσο και από τη γόμα των ελαστικών. Αναμένουμε να δούμε από ένα μέχρι δυο pit stop στο Silverstone ειδικά εάν επαληθευτούν οι προβλέψεις για ζεστό καιρό.
Βέβαια η ίδια πρόβλεψη είχε γίνει και τα προηγούμενα χρόνια αλλά καταλήξαμε σε κάποιες περιπτώσεις σε τυπικό Βρετανικό καιρό. Οι ομάδες πρέπει να είναι προετοιμασμένες για όλα και να σκεφτούν πως θα αξιοποιήσουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου συνολικά και όχι αποσπασματικά σε κάθε περίοδο. Το Silverstone είναι μια πίστα που επιβραβεύει τη γενναιότητα και την προσήλωση οπότε αναμένουμε έναν σπουδαίο αγώνα». Πέρυσι ο Lewis Hamilton κέρδισε τον αγώνα των 52 γύρων για τη Mercedes με στρατηγική δυο αλλαγών. Εκκίνησε με τη μέση γόμα, έβαλε τη σκληρή γόμα στον 24ο γύρο και την διατήρησε στη 2η αλλαγή στον 41ο γύρο. Ο αγώνας επηρεάστηκε και από μια κόκκινη σημεία στην αρχή κάτι που έδωσε στους οδηγούς που εκκίνησαν εκ νέου τη δυνατότητα ν’ αλλάξουν ελαστικά στη σχάρα εκκίνησης. Αυτό επέδρασε στην στρατηγική καθώς επτά από τους πρώτους δέκα οδηγούς έκαναν μόνο μια αλλαγή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου