Επίσης, στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ κάθε ομάδα πρέπει να... βολευτεί με τον V6 1.6 λίτρων τούρμπο και να... χτίσει πάνω σ' αυτόν. Στο WEC υπάρχει ελευθερία και η κάθε ομάδα φτιάχνει τον δικό της. Για παράδειγμα στο Λε Μαν είδαμε την Toyota να χρησιμοποιεί τον V8 3.7 λίτρων με βενζίνη, την Audi τον V6 4.0 λίτρων τουρμποντίζελ και την Porsche τον V4 2.0 λίτρων τούρμπο. Το αξιοσημείωτο, βέβαια, είναι ότι και οι τρεις ομάδες πάλευαν για τη νίκη. Από εκεί και πέρα, στην Audi θεωρούν γελοίους τους περιορισμούς που υπάρχουν στην F1 στην εξέλιξη του κινητήρα κατά τη διάρκεια της σεζόν, κάτι που πιστεύουν ότι μόνο κίνητρο δεν αποτελεί για τους νέους κατασκευαστές. «Η LMP1 (πρώτη κατηγορία του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής) είναι ενδιαφέρουσα για μας επειδή οι κανονισμοί είναι σφιχτοί, αλλά όχι τόσο περιορισμένοι στην τεχνολογία. Δεν το βλέπουμε αυτό στην F1. Αν η F1 επέτρεπε την τεχνολογία που θα ήταν κοντά στα αυτοκίνητά μας, θα το κοιτάζαμε», ήταν το σχόλιο του Ούρλιχ Χάκενμπεργκ, εκπρόσωπος του ομίλου της Volkswagen, όπου ανήκει η Audi. Γι' αυτό και η γερμανική εταιρεία επιλέγει να μην εμπλακεί στη Formula1, όπου σίγουρα θα χρειαστεί πολύ καιρό μέχρι να καταλάβει πού... βρίσκεται, όπως συμβαίνει με τη Honda.
Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015
Η Audi δεν έχει σκοπό να μπει στη Formula1
Επίσης, στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ κάθε ομάδα πρέπει να... βολευτεί με τον V6 1.6 λίτρων τούρμπο και να... χτίσει πάνω σ' αυτόν. Στο WEC υπάρχει ελευθερία και η κάθε ομάδα φτιάχνει τον δικό της. Για παράδειγμα στο Λε Μαν είδαμε την Toyota να χρησιμοποιεί τον V8 3.7 λίτρων με βενζίνη, την Audi τον V6 4.0 λίτρων τουρμποντίζελ και την Porsche τον V4 2.0 λίτρων τούρμπο. Το αξιοσημείωτο, βέβαια, είναι ότι και οι τρεις ομάδες πάλευαν για τη νίκη. Από εκεί και πέρα, στην Audi θεωρούν γελοίους τους περιορισμούς που υπάρχουν στην F1 στην εξέλιξη του κινητήρα κατά τη διάρκεια της σεζόν, κάτι που πιστεύουν ότι μόνο κίνητρο δεν αποτελεί για τους νέους κατασκευαστές. «Η LMP1 (πρώτη κατηγορία του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής) είναι ενδιαφέρουσα για μας επειδή οι κανονισμοί είναι σφιχτοί, αλλά όχι τόσο περιορισμένοι στην τεχνολογία. Δεν το βλέπουμε αυτό στην F1. Αν η F1 επέτρεπε την τεχνολογία που θα ήταν κοντά στα αυτοκίνητά μας, θα το κοιτάζαμε», ήταν το σχόλιο του Ούρλιχ Χάκενμπεργκ, εκπρόσωπος του ομίλου της Volkswagen, όπου ανήκει η Audi. Γι' αυτό και η γερμανική εταιρεία επιλέγει να μην εμπλακεί στη Formula1, όπου σίγουρα θα χρειαστεί πολύ καιρό μέχρι να καταλάβει πού... βρίσκεται, όπως συμβαίνει με τη Honda.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου