Η τεχνολογία είναι τόσο περίπλοκη και δύσκολη, ώστε να γίνεται εξαιρετικά δύσκολο το εγχείρημα της δημιουργίας ενός καλού αυτοκινήτου με έναν καλό κινητήρα. Αυτό το υποτιμήσαμε». Το στέλεχος της Honda αντιλαμβάνεται βεβαίως την πίεση που ασκείται πάνω του και η οποία μπορεί να έχει συνέπειες για την καριέρα του. Όπως ομολογεί, «δεν γνωρίζω, πώς θα είναι το μέλλον μου. Ελπίζω όμως, ότι θα συνεχίσω εγώ το εγχείρημα της Formula 1. Συζητούμε κάθε ημέρα. Γνωρίζω, ότι η McLaren πιέζεται από τους χορηγούς της. Όταν συγκρουόμαστε, αυτό είναι μία απόδειξη, ότι και οι δύο δίνουμε το 100%, αλλά και ότι έχουμε διαφορετικούς τρόπους εργασίας και προσέγγισης των προβλημάτων». Στη συζήτησε παρενέβη και το αφεντικό της McLaren, Ρον Ντένις. Ο 68χρονος Βρετανός δήλωσε, ότι «αυτή η σκληρή περίοδος θα μας φέρει είτε πιο κοντά είτε θα μας διχάσει», εμφανίστηκε ωστόσο αισιόδοξος για τη συνέχεια. «Η εργασία μας θα αποδώσει στο δεύτερο μέρος της σεζόν μετά το διάλειμμα. Στο Σπα θα κάνουμε σίγουρα ένα ακόμη βήμα προς τα εμπρός», ανέφερε ο Ντένις. Την άποψη του Βρετανού συμμερίζεται και ο Αράι. Ο Ιάπωνας έβαλε μάλιστα τον πήχη ψηλά, λέγοντας ότι «θα κάνουμε πρόοδο σε κάθε αγώνα μετά το Σπα. Ελπίζω μάλιστα, ότι θα καταφέρουμε να ανέβουμε κάποιες φορές και στο βάθρο». Βέβαια ο Αράι φαντάζει μέχρι και….απαισιόδοξος σε σύγκριση με τον μάνατζερ του Φερνάντο Αλόνσο, που εξέπληξε τους πάντες με τη δήλωσή του, ότι ο Ισπανός θα διεκδικήσει το 2016 το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Nα υπενθυμίσουμε, ότι η τελευταία νίκη της McLaren σημειώθηκε πριν τρία χρόνια στη Βραζιλία με τον Μπάτον και με κινητήρες Mercedes, ενώ η τελευταία επιτυχία της Honda στη Formula 1 σημειώθηκε πάλι με τον Μπάτον, αλλά πριν εννέα ολόκληρα χρόνια!
Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015
Eμφύλιος στη McLaren-Honda
Η τεχνολογία είναι τόσο περίπλοκη και δύσκολη, ώστε να γίνεται εξαιρετικά δύσκολο το εγχείρημα της δημιουργίας ενός καλού αυτοκινήτου με έναν καλό κινητήρα. Αυτό το υποτιμήσαμε». Το στέλεχος της Honda αντιλαμβάνεται βεβαίως την πίεση που ασκείται πάνω του και η οποία μπορεί να έχει συνέπειες για την καριέρα του. Όπως ομολογεί, «δεν γνωρίζω, πώς θα είναι το μέλλον μου. Ελπίζω όμως, ότι θα συνεχίσω εγώ το εγχείρημα της Formula 1. Συζητούμε κάθε ημέρα. Γνωρίζω, ότι η McLaren πιέζεται από τους χορηγούς της. Όταν συγκρουόμαστε, αυτό είναι μία απόδειξη, ότι και οι δύο δίνουμε το 100%, αλλά και ότι έχουμε διαφορετικούς τρόπους εργασίας και προσέγγισης των προβλημάτων». Στη συζήτησε παρενέβη και το αφεντικό της McLaren, Ρον Ντένις. Ο 68χρονος Βρετανός δήλωσε, ότι «αυτή η σκληρή περίοδος θα μας φέρει είτε πιο κοντά είτε θα μας διχάσει», εμφανίστηκε ωστόσο αισιόδοξος για τη συνέχεια. «Η εργασία μας θα αποδώσει στο δεύτερο μέρος της σεζόν μετά το διάλειμμα. Στο Σπα θα κάνουμε σίγουρα ένα ακόμη βήμα προς τα εμπρός», ανέφερε ο Ντένις. Την άποψη του Βρετανού συμμερίζεται και ο Αράι. Ο Ιάπωνας έβαλε μάλιστα τον πήχη ψηλά, λέγοντας ότι «θα κάνουμε πρόοδο σε κάθε αγώνα μετά το Σπα. Ελπίζω μάλιστα, ότι θα καταφέρουμε να ανέβουμε κάποιες φορές και στο βάθρο». Βέβαια ο Αράι φαντάζει μέχρι και….απαισιόδοξος σε σύγκριση με τον μάνατζερ του Φερνάντο Αλόνσο, που εξέπληξε τους πάντες με τη δήλωσή του, ότι ο Ισπανός θα διεκδικήσει το 2016 το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Nα υπενθυμίσουμε, ότι η τελευταία νίκη της McLaren σημειώθηκε πριν τρία χρόνια στη Βραζιλία με τον Μπάτον και με κινητήρες Mercedes, ενώ η τελευταία επιτυχία της Honda στη Formula 1 σημειώθηκε πάλι με τον Μπάτον, αλλά πριν εννέα ολόκληρα χρόνια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου