Ωστόσο, πρόεδρος της Renault, Κάρλος Γκον, είχε απορρίψει πρόσφατα το τρίτο σενάριο, καθώς θεωρεί άχαρο τον ρόλο του προμηθευτή κινητήρων. Ανέφερε μάλιστα ως αιτία τα τέσσερα Παγκόσμια Πρωταθλήματα με την ομάδα της Red Bull, από τα οποία βγήκε κερδισμένη μόνον η μάρκα των ισοτονικών ποτών και όχι η Renault, που κατασκεύαζε τους κινητήρες – διαμάντια. Αντίθετα, από τη σεζόν 2014 και μετά, οπότε ξεκίνησε η πτώση της Red Bull, αντιμετωπίζει συνεχώς η Renault τη γκρίνια των Αυστριακών για τους κινητήρες της, κάτι που σίγουρα δεν ωφελεί το γόητρό της. Να σημειώσουμε, ότι έως το 2009 διατηρούσε η Renault δική της εργοστασιακή ομάδα, με την οποία είχε κατακτήσει το 2005 και το 2006 τα πρωταθλήματα κατασκευαστών και οδηγών με τον Φερνάντο Αλόνσο.
Κυριακή 16 Αυγούστου 2015
Ο Μπέρνι Εκλεστοουν προτείνει σενάρια, για να παραμείνει η Renault στη Formula 1
Ωστόσο, πρόεδρος της Renault, Κάρλος Γκον, είχε απορρίψει πρόσφατα το τρίτο σενάριο, καθώς θεωρεί άχαρο τον ρόλο του προμηθευτή κινητήρων. Ανέφερε μάλιστα ως αιτία τα τέσσερα Παγκόσμια Πρωταθλήματα με την ομάδα της Red Bull, από τα οποία βγήκε κερδισμένη μόνον η μάρκα των ισοτονικών ποτών και όχι η Renault, που κατασκεύαζε τους κινητήρες – διαμάντια. Αντίθετα, από τη σεζόν 2014 και μετά, οπότε ξεκίνησε η πτώση της Red Bull, αντιμετωπίζει συνεχώς η Renault τη γκρίνια των Αυστριακών για τους κινητήρες της, κάτι που σίγουρα δεν ωφελεί το γόητρό της. Να σημειώσουμε, ότι έως το 2009 διατηρούσε η Renault δική της εργοστασιακή ομάδα, με την οποία είχε κατακτήσει το 2005 και το 2006 τα πρωταθλήματα κατασκευαστών και οδηγών με τον Φερνάντο Αλόνσο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου