Η νέα τεχνική έχει δημιουργηθεί από την Aerofoil όμως η Williams χρησιμοποίησε όλη τη γνώση της από τους αγώνες ώστε να την τελειοποιήσει και να την κάνει ακόμα πιο αποτελεσματική. Πρόκειται για μία πολύ εξελιγμένη κατασκευή -αν και απλή στην εμφάνισή της- η οποία αποτελείται από μερικές «απλές» πλαστικές λωρίδες στις άκρες των ψυγείων, οι οποίες κάνουν πολύ πιο αποτελεσματική ανακύκλωση του αέρα στα ψυγεία, χωρίς σημαντικές απώλειες. Σύμφωνα με τις δύο εταιρίες, η νέα τεχνολογία μπορεί να επιτύχει μείωση της κατανάλωσης από 10 έως 32% για κάθε σούπερ μάρκετ. Αξίζει δε εδώ να σημειωθεί ότι η κατανάλωση των ψυγείων σε ρεύμα αντιστοιχεί με πάνω από το 50% των λειτουργικών εξόδων ενός σούπερ μάρκετ. Ενώ σημαντικό είναι και το γεγονός ότι χάρη σ' αυτή την τεχνολογία, δεν είναι απαραίτητες οι πόρτες που έχουν καθιερωθεί σήμερα, και οι οποίες απομονώνουν τον πελάτη από το προϊόν. Η νέα τεχνολογία, που χάρη στις γνώσεις της Williams από την αεροδυναμική των αυτοκινήτων της Φόρμουλα 1 θα μειώσει σημαντικά την κατανάλωση και σίγουρα θα αποτελέσει ένα σημείο αναφοράς για την σχεδίαση των ψυγείων των σούπερ μάρκετ στο μέλλον.
Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015
Η Φόρμουλα 1 στην υπηρεσία σχεδιασμού... ψυγείων για σούπερ μάρκετ
Η νέα τεχνική έχει δημιουργηθεί από την Aerofoil όμως η Williams χρησιμοποίησε όλη τη γνώση της από τους αγώνες ώστε να την τελειοποιήσει και να την κάνει ακόμα πιο αποτελεσματική. Πρόκειται για μία πολύ εξελιγμένη κατασκευή -αν και απλή στην εμφάνισή της- η οποία αποτελείται από μερικές «απλές» πλαστικές λωρίδες στις άκρες των ψυγείων, οι οποίες κάνουν πολύ πιο αποτελεσματική ανακύκλωση του αέρα στα ψυγεία, χωρίς σημαντικές απώλειες. Σύμφωνα με τις δύο εταιρίες, η νέα τεχνολογία μπορεί να επιτύχει μείωση της κατανάλωσης από 10 έως 32% για κάθε σούπερ μάρκετ. Αξίζει δε εδώ να σημειωθεί ότι η κατανάλωση των ψυγείων σε ρεύμα αντιστοιχεί με πάνω από το 50% των λειτουργικών εξόδων ενός σούπερ μάρκετ. Ενώ σημαντικό είναι και το γεγονός ότι χάρη σ' αυτή την τεχνολογία, δεν είναι απαραίτητες οι πόρτες που έχουν καθιερωθεί σήμερα, και οι οποίες απομονώνουν τον πελάτη από το προϊόν. Η νέα τεχνολογία, που χάρη στις γνώσεις της Williams από την αεροδυναμική των αυτοκινήτων της Φόρμουλα 1 θα μειώσει σημαντικά την κατανάλωση και σίγουρα θα αποτελέσει ένα σημείο αναφοράς για την σχεδίαση των ψυγείων των σούπερ μάρκετ στο μέλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου