Στο σκίτσο της κάρτας διακρίνονται επίσης δίπλα από το αυτοκίνητο ως θεατές ο γκουρού της Formula 1, Άντριαν Νιούι και ο διευθυντής της ομάδας της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, που παρατηρούν την ισοπέδωση του Τότο Βολφ. Μετά από λίγες ώρες απάντησε στη γιορτινή κάρτα της Red Bull η Mercedes με ένα σχεδόν πολεμικό βίντεο και τίτλο «Τρελό Χριστουγεννιάτικο Λουτρό Αίματος με Καρτ». Σε αυτό διακρίνονται δύο άνδρες να οδηγούν λιλιπούτεια, ηλεκτρικά καρτ στην έδρα της ομάδας της Mercedes, στο Μπράκλεϊ της Αγγλίας. Οι δύο πιλότοι φορούν τα κράνη του Λιούις Χάμιλτον και του Νίκο Ρόσμπεργκ, κάνουν αρχικά δυο-τρεις κύκλους γύρω από την υποδοχή και τελικά πέφτουν με τα καρτ πάνω σε δύο στήλες ισοτονικών ποτών Red Bull και τις διαλύουν βεβαίως. Σε όλη τη διάρκεια του βίντεο ακούγονται επευφημίες από τα μέλη του τιμ της Mercedes στη Formula 1. Αμέσως μετά το καταστροφικό φινάλε βγάζουν οι δύο οδηγοί των καρτ τα κράνη τους και αποκαλύπτεται, ότι πρόκειται για τον Τότο Βολφ και τον διευθυντή μηχανολογίας της ομάδας, Άλντο Κόστα.
Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015
Πολεμικές ευχές μεταξύ Red Bull και Mercedes
Στο σκίτσο της κάρτας διακρίνονται επίσης δίπλα από το αυτοκίνητο ως θεατές ο γκουρού της Formula 1, Άντριαν Νιούι και ο διευθυντής της ομάδας της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, που παρατηρούν την ισοπέδωση του Τότο Βολφ. Μετά από λίγες ώρες απάντησε στη γιορτινή κάρτα της Red Bull η Mercedes με ένα σχεδόν πολεμικό βίντεο και τίτλο «Τρελό Χριστουγεννιάτικο Λουτρό Αίματος με Καρτ». Σε αυτό διακρίνονται δύο άνδρες να οδηγούν λιλιπούτεια, ηλεκτρικά καρτ στην έδρα της ομάδας της Mercedes, στο Μπράκλεϊ της Αγγλίας. Οι δύο πιλότοι φορούν τα κράνη του Λιούις Χάμιλτον και του Νίκο Ρόσμπεργκ, κάνουν αρχικά δυο-τρεις κύκλους γύρω από την υποδοχή και τελικά πέφτουν με τα καρτ πάνω σε δύο στήλες ισοτονικών ποτών Red Bull και τις διαλύουν βεβαίως. Σε όλη τη διάρκεια του βίντεο ακούγονται επευφημίες από τα μέλη του τιμ της Mercedes στη Formula 1. Αμέσως μετά το καταστροφικό φινάλε βγάζουν οι δύο οδηγοί των καρτ τα κράνη τους και αποκαλύπτεται, ότι πρόκειται για τον Τότο Βολφ και τον διευθυντή μηχανολογίας της ομάδας, Άλντο Κόστα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου