Έτσι θα κοστίζουν 12 εκατομμύρια ευρώ αντί 18, όπως συμβαίνει σήμερα, χάρη –μεταξύ άλλων- και στη χρήση κοινών μερών και εξαρτημάτων. Στο ρεπορτάζ υποστηρίζεται, ότι οι κατασκευαστές έχουν με το μέρος τους τις περισσότερες ομάδες, αλλά και τον πρόεδρο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου FIA, Ζαν Τοντ. Ο Γάλλος υποστήριζε μέχρι τώρα το σχέδιο του Εκλεστοουν για έναν φτηνό Bi-Turbo κινητήρα 2,2 λίτρων από ανεξάρτητο κατασκευαστή, που θα έδινε οικονομικές ανάσες στις πιο αδύναμες ομάδες της Formula 1. Ο 86χρονος Βρετανός επιδιώκει να σπάσει με το σχέδιό του τη δύναμη των μεγάλων κατασκευαστών, ενώ έχει δηλώσει επανειλημμένα αντίθετος στην υβριδική τεχνολογία των σημερινών μοτέρ.
Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016
Συνεχίζεται ο πόλεμος για τους κινητήρες στη Formula 1
Έτσι θα κοστίζουν 12 εκατομμύρια ευρώ αντί 18, όπως συμβαίνει σήμερα, χάρη –μεταξύ άλλων- και στη χρήση κοινών μερών και εξαρτημάτων. Στο ρεπορτάζ υποστηρίζεται, ότι οι κατασκευαστές έχουν με το μέρος τους τις περισσότερες ομάδες, αλλά και τον πρόεδρο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου FIA, Ζαν Τοντ. Ο Γάλλος υποστήριζε μέχρι τώρα το σχέδιο του Εκλεστοουν για έναν φτηνό Bi-Turbo κινητήρα 2,2 λίτρων από ανεξάρτητο κατασκευαστή, που θα έδινε οικονομικές ανάσες στις πιο αδύναμες ομάδες της Formula 1. Ο 86χρονος Βρετανός επιδιώκει να σπάσει με το σχέδιό του τη δύναμη των μεγάλων κατασκευαστών, ενώ έχει δηλώσει επανειλημμένα αντίθετος στην υβριδική τεχνολογία των σημερινών μοτέρ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου