«Όπως αναπτύσσουμε συνέχεια προϊόντα της Haas Automation και γινόμαστε καλύτερα, έτσι και η μεθοδολογία μας πίσω από τη VF-16 είναι να κάνουμε και την καλύτερη ανάπτυξη ενός μονοθεσίου της F1. Είμαστε νέα ομάδα, οπότε κοιτάμε στο τι έκαναν οι πετυχημένες ομάδες για να μας δώσουν μία κατεύθυνση για τον σχεδιασμό μας. Έχουμε πολύ έμπειρους σχεδιαστές, που δούλεψανσκληρά για την εξέλιξη όλων των λεπτομερειών. Και ο τεχνικός μας συνεργάτης, η Ferrari, μας παρείχε τη μονάδα ισχύος μας, κάτι που καθόρισε το πίσω μέρος του μονοθεσίου. Στόχος μας είναι να πάρουμε βαθμούς Πρώτα πρέπει να δείξουμε ότι μπορούμε να τερματίσουμε σε αγώνες. Μετά θέλουμε να μαζέψουμε πόντους. Αυτός είναι ο τελικός στόχος», δήλωσε ο επικεφαλής της Haas, Γκάνθερ Στάινερ.
Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016
VF-16, το πρώτο μονοθέσιο της Haas (pics)
«Όπως αναπτύσσουμε συνέχεια προϊόντα της Haas Automation και γινόμαστε καλύτερα, έτσι και η μεθοδολογία μας πίσω από τη VF-16 είναι να κάνουμε και την καλύτερη ανάπτυξη ενός μονοθεσίου της F1. Είμαστε νέα ομάδα, οπότε κοιτάμε στο τι έκαναν οι πετυχημένες ομάδες για να μας δώσουν μία κατεύθυνση για τον σχεδιασμό μας. Έχουμε πολύ έμπειρους σχεδιαστές, που δούλεψανσκληρά για την εξέλιξη όλων των λεπτομερειών. Και ο τεχνικός μας συνεργάτης, η Ferrari, μας παρείχε τη μονάδα ισχύος μας, κάτι που καθόρισε το πίσω μέρος του μονοθεσίου. Στόχος μας είναι να πάρουμε βαθμούς Πρώτα πρέπει να δείξουμε ότι μπορούμε να τερματίσουμε σε αγώνες. Μετά θέλουμε να μαζέψουμε πόντους. Αυτός είναι ο τελικός στόχος», δήλωσε ο επικεφαλής της Haas, Γκάνθερ Στάινερ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου