Όπως σημειώνουν οι απογοητευμένοι οδηγοί, «ονειρευόμασταν από παιδιά, να οδηγήσουμε τα γρηγορότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα των κορυφαίων ομάδων στις πιο υπέροχες πίστες απέναντι στους καλύτερους πιλότους του κόσμου». Συμπληρώνουν ωστόσο, ότι «οι οδηγοί κατέληξαν στο συμπέρασμα, ότι ο μηχανισμός λήψης αποφάσεων στο άθλημα είναι παρωχημένος και λάθος δομημένος, έτσι ώστε να εμποδίζεται η πρόοδος». Να σημειώσουμε, ότι οι κανονισμοί της Formula 1 διαμορφώνονται και ψηφίζονται από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου FIA, ενώ τα εμπορικά δικαιώματα τα διαχειρίζεται η εταιρεία Formula One Management του Μπέρνι Έκλεστοουν. Ιδιοκτήτρια της Formula 1 είναι εξάλλου εδώ και περίπου μία δεκαετία η επενδυτική εταιρεία CVC με διευθύνοντα σύμβουλο τον Μπέρνι Έκλεστοουν.
Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016
FORMULA 1 ME PROBLEMS DRIVERS
Όπως σημειώνουν οι απογοητευμένοι οδηγοί, «ονειρευόμασταν από παιδιά, να οδηγήσουμε τα γρηγορότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα των κορυφαίων ομάδων στις πιο υπέροχες πίστες απέναντι στους καλύτερους πιλότους του κόσμου». Συμπληρώνουν ωστόσο, ότι «οι οδηγοί κατέληξαν στο συμπέρασμα, ότι ο μηχανισμός λήψης αποφάσεων στο άθλημα είναι παρωχημένος και λάθος δομημένος, έτσι ώστε να εμποδίζεται η πρόοδος». Να σημειώσουμε, ότι οι κανονισμοί της Formula 1 διαμορφώνονται και ψηφίζονται από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου FIA, ενώ τα εμπορικά δικαιώματα τα διαχειρίζεται η εταιρεία Formula One Management του Μπέρνι Έκλεστοουν. Ιδιοκτήτρια της Formula 1 είναι εξάλλου εδώ και περίπου μία δεκαετία η επενδυτική εταιρεία CVC με διευθύνοντα σύμβουλο τον Μπέρνι Έκλεστοουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου