FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

Αποχωρει τμηματικα το 2014 η mercedes...

Αυτό τουλάχιστον αναφέρει το Γαλλικό περιοδικό Auto Hebdo, τονίζοντας ότι το σενάριο αυτό βασίζεται στη δυσαρέσκεια της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με ορισμένες εξελίξεις που αφορούν στο άθλημα.

Ειδικότερα, αναφέρεται ότι ένας από τους λόγους που οδήγησε τα «ασημένια βέλη» σε αυτή την προοπτική ήταν το σκάνδαλο του πρώην στελέχους της τράπεζας BayernLB, Γκέρχαρντ Γκριμπκόφσκι, στο οποίο εμπλέκεται και ο διαχειριστής των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula 1, Μπέρνι Εκλεστοουν. Είχε αναφερθεί και στο παρελθόν ότι κάποιες ομάδες είχαν δυσαρεστηθεί από αυτό το γεγονός και δεν ανέχονται να εμπλέκονται σε ανήθικες και διεφθαρμένες πρακτικές.
Παράλληλα, η ομάδα του Μπράκλεϊ δεν έχει υπογράψει ακόμη τη Συμφωνία Ομονοίας με τον 81χρονο Βρετανό παρά την επιμονή του τελευταίου πάνω σε αυτό το θέμα και στην μακροχρόνια δέσμευση της στο άθλημα.
Ενας ακόμη λόγος που εξαναγκάζει την Mercedes να εξετάσει το ενδεχόμενο μερικής αποχώρησης είναι η έλλειψη θετικών αποτελεσμάτων και ειδικότερα νικών από το 2010 που επέστρεψε στην F1 ως επίσημη ομάδα. Μοναδική ίσως αναλαμπή ήταν η φετινή πρώτη νίκη της τα τρία τελευταία παγκόσμια πρωταθλήματα που συμμετέχει (μέχρι στιγμής), στη Σαγκάη με τον Νίκο Ρόζμπεργκ.
Το δημοσίευμα αναφέρει ότι η μερική αποχώρηση αφορά την παρουσία μίας «ημι-επίσημης» ομάδας που θα ονομάζεται «AMG F1». Επικεφαλής της θα εξακολουθεί να είναι ο Ρος Μπράουν ενώ στο κόκπιτ θα παραμείνει ο Μίκαελ Σουμάχερ.
Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα συνεχίσει να προμηθεύει με κινητήρες τόσο την McLaren όσο και τη Force India. Δείχνει επιπλέον να «καλοβλέπει» το κομμάτι που αφορά στους κινητήρες αφού όπως δείχνουν οι εξελίξεις, με τα νέα V6 μηχανικά σύνολα από το 2014, θα υπάρχουν πλέον άλλοι δύο κατασκευαστές πλην εκείνης (Renault και Ferrari). Κατά συνέπεια, θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει και νέους πελάτες στον χώρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια