Όπως αναμενόταν ο καιρός ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις πρωϊνές ελεύθερες δοκιμές στην πίστα του Σπα. Η δυνατή βροχή που έπεφτε μέχρι το μέσον της διαδικασίας δεν άφησε πολλά περιθώρια για δοκιμές σε οδηγούς και ομάδες ενώ μερικοί αρκέστηκαν σε ελάχιστους γύρους μέχρι να επιστρέψουν στα πιτς.
Ο Ιάπωνας ανέβασε την Sauber στην πρώτη θέση, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο 2:11.389, 17 λεπτά πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. Ο Ιάπωνας ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής το πρωί στην βελγική πίστα, σε μία διαδικασία που ήταν αρκετά αργή. Κάτι που ήταν φυσιολογικό αν αναλογιστεί κανείς τις καιρικές συνθήκες. Αρκεί μόνο να σκεφτεί κανείς ότι μισή ώρα πριν τη λήξη των δοκιμών μόλις έντεκα οδηγοί είχαν μπει στην πίστα.
Πίσω από τον Κομπαγιάσι, ανέβηκε ο Παστόρ Μαλντονάτο με την Williams, ο οποίος κάποια στιγμή κόντραρε το Ιάπωνα στα ίσια, πετυχαίνοντας τον καλύτερο του χρόνο (2:11.941), επίδοση που τον έφερε τελικά δεύτερο, αφού ο οδηγός της Sauber κατάφερε να απαντήσει άμεσα.
Ο Ντανιέλ Ρικιάρντο ανήκε στην ομάδα εκείνων που τόλμησαν να μείνουν στην πίστα περισσότερο από δέκα γύρους (11 - τους περισσότερους είχε ο Κομπαγιάσι με 19-). Ο νεαρός πιλότος της Toro Rosso μονομάχησε για λίγο με τον πρωτοπόρο, αλλά τελικά έμεινε τρίτος, έχοντας πίσω του τη δεύτερη STR7 του Ζαν-Ερίκ Βερνιέ.
Την καλύτερη παρουσία το πρωί από τις λεγόμενες «κορυφαίες ομάδες», είχε ο Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος μετά από δώδεκα γύρους πέτυχε την πέμπτη καλύτερη επίδοση, όντας 1,802 δευτ. πίσω από τον Κομπαγιάσι. Ο teammate του Σεμπάστιαν Φέτελ που έχει ανέβει στο βάθρο τα τρία τελευταία χρόνια στο Σπα, έμεινε ένατος, ενώ προχώρησε και σε αλλαγή του εμπρός ρύγχους του μονοθεσίου του.
Εκτος τερμάτισε ο Σέρζιο Πέρεθ με τη δεύτερη Sauber, έχοντας πίσω του τους Νίκο Ρόζμπεργκ και Βάλτερι Μπότας, αντίστοιχα. Ο Μίκαελ Σουμάχερ ήταν μεν δέκατος, αλλά γλύτωσε τα χειρότερα στην Eau Rouge.
Ο Λιούις Χάμιλτον βγήκε στην πίστα συμπληρώνοντας μόλις τέσσερις γύρους και έτσι έμεινε 15ος ενώ ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία Φερνάντο Αλόνσο είχε μόλις έναν γύρο λιγότερο από τον Βρετανό, χωρίς να σημειώσει αξιόλογο χρόνο. Ατυχος ήταν ο Φελίπε Μάσα καθώς δε μπόρεσε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του αφού έμεινε στο σικέιν «Bus Stop», από πρόβλημα στον κινητήρα της Ferrari
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια