Το πλούσιο ανατρεπτικό φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 ακάθετο προκαλεί το ενδιαφερον καθώς δικαιολογημένα χαρακτηρίστηκε απο τους ειδικούς ως «ανατρεπτικό»! Αυτή την φορά επί βελγικού εδάφους αποδείχθηκε με ακρίβεια ότι δεν υπάρχουν «φαβορί» και «αουτσάιντερ». Μετά την pole position του Τζιανκάρλο Φιζικέλα το Σάββατο, ήρθε η δεύτερη θέση στον αγώνα για τον Ιταλό πιλότο της Force India, όταν επιτέλους στο τέλος ο Κίμι Ραϊκόνεν ανέβαινε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου έπειτα από 16 μήνες!
Από το ισπανικό γκραν πρι ανήμερα το Πάσχα του 2008 είχε να πάρει μεγάλη νίκη ο Φινλανδός, ο οποίος τα κατάφερε στο «αγαπημένο» του Σπα, εκεί όπου έχει κερδίσει άλλες τρεις φορές κατά το παρελθόν. Η άψογη νίκη αλλάζει τα δεδομένα για την 'κοιμισμένη' κατά τα άλλα Ferrari αλλά και οι πρώτοι βαθμοί της Force India σε αυτή τη διετία που συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, αποδεικνύουν ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο σε ένα αγώνα της Φόρμουλα 1. Τρίτος τερμάτισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τη Red Bull, ο οποίος βρίσκρται... τρίτος και στη βαθμολογία των οδηγών, με 19 βαθμούς διαφορά από τον Τζένσον Μπάτον, ενώ ο Μπαρικέλο που τερμάτισε με αρκετό ιδρώτα έβδομος, μείωσε στους 16 τη διαφορά του από τον «ομόσταβλό» του στην Brawn GP.
Αυτοκίνητο ασφαλείας και ανατροπές στην πίστα
Αυτοκίνητο ασφαλείας και ανατροπές στην πίστα
Ο αγώνας του Spa δικαιολόγησε στο έπακρο τη φήμη του ως ένας εκ των πλέον «επεισοδιακών» γκραν πρι του παγκοσμίου πρωταθλήματος, και μάλιστα απο τονπρώτο γύρο του! Ο Ραϊκόνεν με δυνατή εκκίνηση κι ανέβηκε στη δεύτερη θέση, την ώρα που ο Μπαρικέλο «κόλλησε» κι από τέταρτος βρέθηκε εκτός δεκάδας. Αυτή την φορά στην πέμπτη στροφή της πίστας, την περίφημη «Λε Κομπ» υπήρξε επαφή ανάμεσα στη Renault του Ρομέν Γκροζάν και την Brawn GP του Τζένσον Μπάτον, με αποτέλεσμα οι δύο οδηγοί κατά τα άλλα έμπειροι να βρεθούν εκτός αγώνα! Ακολούθησε ένα χαμός όπου δεν γλίτωσαν ο Λιούις Χάμιλτον με τη McLaren και ο Χαϊμέ Αλγουερσουάρι με την Toro Rosso, οι οποίοι είχαν επαφή και εγκατέλειψαν επίσης, με τους αγωνοδίκες να βάζουν στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας, μέχρις ότου να καθαριστεί η άσφαλτος από τα συντρίμμια και να απομακρυνθούν τα κατεστραμμένα μονοθέσια.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας παρέμεινε στην πίστα για τέσσερις γύρους και αμέσως μετά την έξοδό του ο Ραϊκόνεν πέρασε στην γενική επίθεση στον Φιζικέλα και εκμεταλλευόμενος τους επιπλέον 80 ίππους του KERS πέρασε πρώτος. Ετσι έμεινε μπροστά ο Φινλανδός μετά και από τον πρώτο ανεφοδιασμό των πρωτοπόρων, καθώς μέσα στα πιτς οι μηχανικοί της Ferrari έκαναν καλή δουλειά και ο Κίμι βγήκε στην πίστα μπροστά από τον Ιταλό. Κι ενώ η μάχη ανάμεσα διαρκούσε παρόσκοπτα, ο Φερνάντο Αλόνσο είχε τον αγώνα του να καταστρέφεται στον 24ο γύρο, όταν μπήκε στα πιτς για τον μοναδικό του ανεφοδιασμό. Οι μηχανικοί της Renault δεν μπόρεσαν να βιδώσουν έγκαιρα τον εμπρός αριστερό τροχό κι έτσι ο Ισπανός καθυστέρησε χαρακτηριστικά, υποχωρώντας εκτός δεκάδας. Το πρόβλημα θεωρήθηκε σοβαρό, με αποτέλεσμα ο Αλόνσο υποχρεώθηκε να επιστρέψει στο γκαράζ για να εγκαταλείψει,. Πρόωρο «τέλος» είχε ο αγώνας και για τον Μαρκ Ουέμπερ, ο οποίος λίγο έλειψε να έχει επαφή μέσα στην ευθεία των πιτς με τον Νικ Χάιντφελντ, οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή διέλευσης και ο Αυστραλός βρέθηκε εκτός δεκάδας και μακριά από τους βαθμούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια