Η γερμανική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη φωτογραφία από τον κινητήρα που κατασκευάζει για το 2014 και τη συμμετοχή της στη F1.
Σήμερα εκτός από την εργοστασιακή ομάδα της Mercedes, τους γερμανικούς κινητήρες χρησιμοποιούν επίσης οι McLaren, Force India.
Όπως ίσως γνωρίζετε φέτος είναι η τελευταία χρονιά των ατμοσφαιρικών V8 κινητήρων με χωρητικότητα 2.4lt. Από του χρόνου τα μονοθέσια της F1 θα χρησιμοποιούν κινητήρες V6 με χωρητικότητα μόλις 1.6lt υπερτροφοδοτούμενους.
Στο Μπριξουόρθ της Βρετανίας όπου κατασκευάζονται οι κινητήρες Mercedes F1 (σ.σ: πρόκειται για τις εγκαταστάσεις της Ilmor) αυτή την εποχή δεν ησυχάζουν λεπτό καθώς ο ολοκαίνουργιος V6 βρίσκεται στην τελική φάση αξιολόγησής του στο δυναμόμετρο.
Ο επικεφαλής του εγχειρήματος Άντι Κόγουελ, αναφερόμενος στο θέμα που απασχολεί αρκετούς από τους φιλάθλους της F1, τον ήχο των κινητήρων, ξεκαθάρισε: «Οι κινητήρες θα ακούγονται καθαρά, δυνατά και ο ήχος τους θα είναι πιο γλυκός. Η συχνότητα περιστροφής θα είναι ψηλότερη και με την πτερωτή του υπερσυμπιεστή να γυρίζει στις 125.000 rpm θα υπάρχει φασαρία. Δεν μπορείς να σταθείς δίπλα στον κινητήρα όταν λειτουργεί στο δυναμόμετρο χωρίς ωτοασπίδες. Επιπλέον θα δώσει μια νέα διάσταση στον ανταγωνισμό καθώς οι οδηγοί θα κρίνονται και από την ικανότητά τους να αξιοποιήσουν καλύτερα την διαθέσιμη ενέργεια. Οι κινητήρες θα έχουν πολύ περισσότερη ροπή στην έξοδο των στροφών, η ισχύς θα ξεπερνά την πρόσφυση και αυτό είναι κάτι που όλοι θα το απολαμβάνουμε. Τέλος θα επιστρέψει η τεχνολογία αιχμής στους κινητήρες της F1. Οι κινητήρες θα αποκτήσουν και πάλι σημαίνοντα ρόλο στους αγώνες, μένει να δούμε πόσο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια