Μετά τη Jerez όπου πραγματοποιήθηκαν οι πρώτες δοκιμές της χρονιάς για τη Formula 1, οι ομάδες βρέθηκαν στη Βαρκελώνη. Εκεί έκαναν ήδη 4 μέρες δοκιμών και μένουν άλλες 4 μέρες (από 28 Φεβρουαρίου μέχρι και 3 Μαρτίου) για να ολοκληρωθούν οι δοκιμές πριν την έναρξη της αγωνιστικής χρονιάς. Τις τρεις πρώτες μέρες οι συνθήκες ήταν καλές, χωρίς βροχές αλλά με αρκετό κρύο.
Την 4η και τελευταία μέρα, που συνήθως σημειώνονται οι ταχύτεροι γύροι των δοκιμών, η βροχή που έπεφτε κατά διαστήματα έδωσε τη δυνατότητα στις ομάδες να δοκιμάσουν και τα ενδιάμεσα αλλά και τα βρόχινα ελαστικά της Pirelli ενώ ο Sergio Perez με τη McLaren κατάφερε και σημείωσε και τον ταχύτερο χρόνο του τετραήμερου. Ο Μεξικανός πιλότος της McLaren σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:21.848 χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα. Στις αντίστοιχες περσινές δοκιμές, στο τέλος δηλαδή του πρώτου τετραήμερου, ο ταχύτερος χρόνος ήταν 1:22.312 και ο ταχύτερος χρόνος που σημειώθηκε συνολικά στις δοκιμές του 2012 στη Βαρκελώνη ήταν 1:22:030.
Βέβαια, αυτό που προβληματίζει τους περισσότερους πιλότους, αλλά όχι όλους, είναι η διάρκεια των ελαστικών. Ο Perez είπε χαρακτηριστικά πως με βάση τα όσα είδαν στις δοκιμές, στον πρώτο αγώνα της Αυστραλίας θα χρειαστεί να κάνουν 10-12 pit stop στον αγώνα! Από την πλευρά του ο Button είπε πως τα φετινά λάστιχα είναι πιο κατανοητά στον τρόπο λειτουργίας και γενικά τα βρήκε καλύτερα από τα περσινά, ενώ σε σχέση με τον αριθμό των pit stop που ανέφερε ο Perez, ο Button είπε πως δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο αφού οι ομάδες δεν έχουν στη διάθεση τους τόσα λάστιχα!
Πάντως, σε ρυθμό αγώνα πολύ ικανοποιημένες ήταν οι Lotus και Red Bull που είχαν παρόμοιο ρυθμό. Ο ταχύτερος με μεσαία λάστιχα ήταν ο Nico Rosberg και με σκληρά ο Lewis Hamilton, φαίνεται πως στη Mercedes δεν έψαχναν την απόλυτη επίδοση. Εντυπωσιακό ήταν ότι ο Fernando Alonso πήγε γρήγορα από την αρχή και συμπλήρωσε συνολικά περισσότερα από 1500 χιλιόμετρα δοκιμών στις 3 μέρες που οδήγησε.
Ενδιαφέρον είχε η επιστροφή του Adrian Sutil στις δοκιμές για λογαριασμό της Force India η οποία δοκίμασε ξανά τον Jules Bianchi. Η ομάδα δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τον 2ο πιλότο της και φαίνεται πως ο Bianchi θα έχει προβάδισμα. Ο Γάλλος έκανε πολύ καλούς χρόνους στη Jerez, ήταν άτυχος αφού οδήγησε την τελευταία μέρα στη Βαρκελώνη αλλά είναι μέλος της ακαδημίας της Ferrari η οποία έχει κάνει δελεαστική πρόταση στη Force India για την προμήθεια κινητήρων.
Από πλευράς παραγωγικότητας και αξιοπιστίας, η Williams ξεχώρισε αφού στην πρώτη δοκιμή του νέου της μονοθεσίου, συμπλήρωσε τα περισσότερα χιλιόμετρα. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι οι άνθρωποι της Williams δήλωσαν δικαιωμένοι από την απόφαση τους να μη συμμετέχουν στη Jerez με το νέο μονοθέσιο, συλλέγοντας σημαντικά στοιχεία για τα λάστιχα με το περσινό μονοθέσιο, κάτι που τους βοήθησε σημαντικά. Το 2012 η βελτίωση των χρόνων στο δεύτερο τετραήμερο σε σχέση με το πρώτο κινήθηκε στα 3 δέκατα του δευτερολέπτου. Αν επαναληφθεί αντίστοιχη βελτίωση και φέτος, αναμένεται οι χρόνοι στο τέλος των δοκιμών να πλησιάζουν το 1:21:5. Δείτε τους ταχύτερους χρόνους και την παραγωγικότητα των ομάδων στο πρώτο τετραήμερο δοκιμών στη Βαρκελώνη.
Την 4η και τελευταία μέρα, που συνήθως σημειώνονται οι ταχύτεροι γύροι των δοκιμών, η βροχή που έπεφτε κατά διαστήματα έδωσε τη δυνατότητα στις ομάδες να δοκιμάσουν και τα ενδιάμεσα αλλά και τα βρόχινα ελαστικά της Pirelli ενώ ο Sergio Perez με τη McLaren κατάφερε και σημείωσε και τον ταχύτερο χρόνο του τετραήμερου. Ο Μεξικανός πιλότος της McLaren σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:21.848 χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα. Στις αντίστοιχες περσινές δοκιμές, στο τέλος δηλαδή του πρώτου τετραήμερου, ο ταχύτερος χρόνος ήταν 1:22.312 και ο ταχύτερος χρόνος που σημειώθηκε συνολικά στις δοκιμές του 2012 στη Βαρκελώνη ήταν 1:22:030.
Βέβαια, αυτό που προβληματίζει τους περισσότερους πιλότους, αλλά όχι όλους, είναι η διάρκεια των ελαστικών. Ο Perez είπε χαρακτηριστικά πως με βάση τα όσα είδαν στις δοκιμές, στον πρώτο αγώνα της Αυστραλίας θα χρειαστεί να κάνουν 10-12 pit stop στον αγώνα! Από την πλευρά του ο Button είπε πως τα φετινά λάστιχα είναι πιο κατανοητά στον τρόπο λειτουργίας και γενικά τα βρήκε καλύτερα από τα περσινά, ενώ σε σχέση με τον αριθμό των pit stop που ανέφερε ο Perez, ο Button είπε πως δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο αφού οι ομάδες δεν έχουν στη διάθεση τους τόσα λάστιχα!
Πάντως, σε ρυθμό αγώνα πολύ ικανοποιημένες ήταν οι Lotus και Red Bull που είχαν παρόμοιο ρυθμό. Ο ταχύτερος με μεσαία λάστιχα ήταν ο Nico Rosberg και με σκληρά ο Lewis Hamilton, φαίνεται πως στη Mercedes δεν έψαχναν την απόλυτη επίδοση. Εντυπωσιακό ήταν ότι ο Fernando Alonso πήγε γρήγορα από την αρχή και συμπλήρωσε συνολικά περισσότερα από 1500 χιλιόμετρα δοκιμών στις 3 μέρες που οδήγησε.
Ενδιαφέρον είχε η επιστροφή του Adrian Sutil στις δοκιμές για λογαριασμό της Force India η οποία δοκίμασε ξανά τον Jules Bianchi. Η ομάδα δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τον 2ο πιλότο της και φαίνεται πως ο Bianchi θα έχει προβάδισμα. Ο Γάλλος έκανε πολύ καλούς χρόνους στη Jerez, ήταν άτυχος αφού οδήγησε την τελευταία μέρα στη Βαρκελώνη αλλά είναι μέλος της ακαδημίας της Ferrari η οποία έχει κάνει δελεαστική πρόταση στη Force India για την προμήθεια κινητήρων.
Από πλευράς παραγωγικότητας και αξιοπιστίας, η Williams ξεχώρισε αφού στην πρώτη δοκιμή του νέου της μονοθεσίου, συμπλήρωσε τα περισσότερα χιλιόμετρα. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι οι άνθρωποι της Williams δήλωσαν δικαιωμένοι από την απόφαση τους να μη συμμετέχουν στη Jerez με το νέο μονοθέσιο, συλλέγοντας σημαντικά στοιχεία για τα λάστιχα με το περσινό μονοθέσιο, κάτι που τους βοήθησε σημαντικά. Το 2012 η βελτίωση των χρόνων στο δεύτερο τετραήμερο σε σχέση με το πρώτο κινήθηκε στα 3 δέκατα του δευτερολέπτου. Αν επαναληφθεί αντίστοιχη βελτίωση και φέτος, αναμένεται οι χρόνοι στο τέλος των δοκιμών να πλησιάζουν το 1:21:5. Δείτε τους ταχύτερους χρόνους και την παραγωγικότητα των ομάδων στο πρώτο τετραήμερο δοκιμών στη Βαρκελώνη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια