FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΙΣΟΝ ΜΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ...

Μετά από μήνες σιωπής επέστρεψε για να δώσει τη δική του άποψη για την κατάσταση στην Formula 1. Ο Jarno Trulli μίλησε στην ιστοσελίδα "crashnet" για την τρέχουσα κατάσταση στα Grand Prix, δηλώνοντας, μεταξύ άλλων, πως οι οδηγοί σήμερα είναι σαν να αγοράζουν ένα πολυτελές αυτοκίνητο, όταν ξεκινούν να οδηγούν σε μία ομάδα. Αναφερόμενος στην απόλυσή του από την Caterham- Renault, ο 38χρονος βετεράνος οδηγός επεσήμανε τα εξής: "Μετά τη δοκιμή του μονοθεσίου, το 2011, συνειδητοποίησα ότι συνεχίσαμε να κάνουμε αποτυχημένες κινήσεις και ότι η ομάδα δεν είχε κανένα μέλλον".

 "Έτσι όταν μου είπαν ότι δεν θα οδηγούσα για αυτούς το επόμενο έτος, δεν ήταν τόσο κακό. Θα μπορούσα να παραμείνω και να πληρώνομαι, καθώς ίσχυε το συμβόλαιο μου. Επέλεξα να φύγω και έτσι η ομάδα απαλλάχθηκε από την πληρωμή μου και επιβίωσε" παραδέχτηκε ο J. Trulli. Όσο για την σημερινή κατάσταση στην F1, ο 38χρονος τόνισε: "Το μεγαλύτερο πρόβλημα του… τσίρκου της F1, σήμερα, είναι η έλλειψη προσοχής από τους κατασκευαστές". "Χωρίς αυτούς δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Κάποια στιγμή, όταν ήταν ακόμη πολλοί παρόντες, είχαμε πολλές μάχες κατά τη διάρκεια της σεζόν". "Στις μέρες μας, αν ένας οδηγός έχει ταλέντο, αλλά δεν έχει βασικούς χορηγούς δεν έχει ελπίδες να βρει δουλειά. Πολλές φορές έχω προτείνει σε ανθρώπους να εξετάσουν την περίπτωση ενός οδηγού με εξαιρετικές ικανότητες όπως ο Edoardo Mortara". "Όμως μου λένε πως δεν έχει τον… προϋπολογισμό για να τον περιλάβουν στα πλάνα τους. Είναι τρελό. Μου λένε ότι πρέπει να φέρει χρήματα για να τρέξει". "Στο παρελθόν, οι άνθρωποι που οδηγούσαν για την F1, έπρεπε να έχουν τα απαραίτητα προσόντα. Τώρα είναι σαν αγοράζουν ένα πολυτελές αυτοκίνητο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια