Στη Γερμανική ομάδα ξέρουν καλά πως η W04 έχει την ταχύτητα σ’ έναν γύρο αλλά πιέζει υπέρμετρα τα ελαστικά. Προσπαθούν να βρουν τη χρυσή τομή ανάμεσα σε δυο αντικρουόμενες απαιτήσεις. Το πρόβλημα επικεντρώνονται στον τρόπο στησίματος του σασί το οποίο υπερθερμαίνει και φθείρει υπέρμετρα τα πίσω ελαστικά.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Ρος Μπρον τόνισε: «Έχουμε επικεντρώσει την προσπάθειά μας σε δυο σημεία κλειδιά.
Την ολοκλήρωση του νέου αεροδυναμικού πακέτου που θα παρουσιάσουμε στην Ισπανία το ερχόμενο Σαββατοκύριακο και στην κατανόηση της υστέρησής μας σε ρυθμό αγώνα στο Μπαχρέιν. Πιστεύω πως έχουμε σημειώσει κάποια πρόοδο σ’ αυτό τον τομέα και κάποια από τα νέα βοηθήματα θα αμβλύνουν το πρόβλημα».
Ο Χάμιλτον από την πλευρά του πρόσθεσε: «Αισθάνομαι πλέον άνετα οδηγώντας το μονοθέσιο. Ξέρουμε τους τομείς που πρέπει να βελτιωθούμε και γίνεται μεγάλη προσπάθεια για να μειώσουμε τη διαφορά από την κορυφή. Στην πίστα της Βαρκελώνης όπου όλοι ξέρουμε καλά θα φανεί ακριβώς σε ποιο σημείο βρισκόμαστε και τι πρόοδο έχουμε σημειώσει ως τώρα». Η πίστα του Μοντμελό χρησιμοποιείται από τις ομάδες για χειμερινές δοκιμές εξέλιξης. Εκεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο θα διεξαχθεί ο 5ος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια