Τα ανθρώπινα όρια δοκιμάζει η Φόρμουλα 1 το 2014. Αν δεν επικρατήσει η λογική, το δημοφιλέστερο σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη σε διάρκεια σεζόν στην ιστορία του σπορ.
Από τους 19 αγώνες φέτος ανεβαίνουμε στους 22 του χρόνου. Ακόμα κι αν οι τρεις εξ αυτών (Κορέα, Νιου Τζέρσεϊ, Μεξικό) δεν έχουν ακόμα εξασφαλίσει την παρουσία τους, οι ομάδες κάνουν ήδη τα πλάνα τους για τη δυσκολότερη χρονιά, αφού αυτή θα συνοδευτεί από την αλλαγή των κανονισμών.
Στο παραπάνω σχεδιάγραμμα βλέπουμε τα... δρομολόγια των ομάδων και βέβαια των τηλεοπτικών συνεργείων που καλύπτουν το πρωτάθλημα. Ειδικά οι τελευταίοι αγώνες θα είναι μαρτύριο.
Ο Μάρτιν Γουίτμαρς της McLaren δεν έκρυψε τον προβληματισμό του: "Σκεφτόμασταν πως περισσότεροι από 16 αγώνες ήταν δύσκολο. Και συνεχίζει να είναι.
Όμως το τελευταίο κομμάτι του πρωταθλήματος σύμφωνα με το www.f1kart.gr με έξι αγώνες σε οκτώ εβδομάδες αποτελεί πραγματική δοκιμασία".
Στη Mercedes o Ρος Μπρον σκέφτεται πως πρέπει να γίνει εναλλαγή των μηχανικών. "Φτάνεις σε ένα σημείο που πρέπει να σκεφτείς να κάνεις rotation στα άτομα, στα πληρώματα και είναι πραγματικά δύσκολο να το κάνεις αυτό με τους μηχανικούς, αφού οι οδηγοί είναι στενά συνδεδεμένοι μαζί τους. Οι 20 αγώνες είναι το όριο", είπε χαρακτηριστικά με την Μονίσα Κάλτενμπορν της Sauber θα προσθέτει "περισσότεροι από 20 θα είναι υπερβολικά πολλοί".
Το καλεντάρι της Φόρμουλα 1:
16/3 Αυστραλία
23/3 Μαλαισία
6/4 Μπαχρέιν
20/4 Κίνα
27/4 Κορέα (δεν έχει οριστικοποιηθεί)
11/5 Ισπανία
25/5 Μονακό
1/6 Νιου Τζέρσεϊ (δεν έχει οριστικοποιηθεί)
8/6 Καναδάς
22/6 Αυστρία
6/7 Μ.Βρετανία
20/7 Γερμανία
27/7 Ουγγαρία
24/8 Βέλγιο
7/9 Ιταλία
21/9 Σιγκαπούρη
5/10 Ρωσία
12/10 Ιαπωνία
26/10 Άμπου Ντάμπι
9/11 ΗΠΑ
16/11 Μεξικό (δεν έχει οριστικοποιηθεί)
30/11 Βραζιλία
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια