Γεννημένος για ταχύτητα και πάντα διψασμένος για αδρεναλίνη!
Η αγωνιστική ζωή του μύθου της Formula 1 μόνο εύκολη δεν ήταν.
«Κολλημένος» με τη σπορ οδήγηση από τα μικράτα του, ο Λάουντα ξεκίνησε την καριέρα του σε νεαρή ηλικία, για να προσχωρήσει στη Ferrari το 1974 και να γράψει μια από τις χρυσές σελίδες του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Μόλις έναν χρόνο αργότερα θα κατακτήσει το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα, αν και η πορεία του πιλότου της F1 έμελλε να πάρει μια ζοφερή τροπή τον Αύγουστο του 1976, όταν το φρικτό ατύχημα στην πίστα θα τον άφηνε σε κώμα.
Παρά το τραγικό γεγονός και τα σοβαρά εγκαύματά του, ο ίδιος θα επιστρέψει στο βολάν του μονοθέσιού του μόλις 6 βδομάδες αργότερα, για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα της χρονιάς από τον άσπονδο εχθρό του Τζέιμς Χαντ.
Ο Λάουντα αποσύρθηκε το 1979 για να ιδρύσει μια αεροπορική εταιρεία, αν και οι μέρες του στη Formula 1 δεν είχαν ακόμα τελειώσει: το 1982 θα επιστρέψει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, κατακτώντας το πρωτάθλημα για τελευταία φορά το 1984!
Ο 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 λειτουργεί πλέον ως σύμβουλος της Ferrari αλλά και τηλεοπτικός σχολιαστής, ενώ παράλληλα προωθεί τις αερογραμμές του, Lauda Air...
Πρώτα χρόνια
Ο παγκοσμίου φήμης αυστριακός πιλότος της F1 Αντρέας Νικολάους «Νίκι» Λάουντα γεννιέται στη Βιέννη στις 22 Φεβρουαρίου 1949 μέσα σε μεγαλοαστική οικογένεια του επιχειρηματικού και πολιτικού κύκλου. Με την ταχύτητα να κυλά στο αίμα του, αποφασίζει να ασχοληθεί από μικρός με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, παρά τις σφοδρές αντιδράσεις της οικογένειάς του, γεγονός που θα φέρει τον όλεθρο στις σχέσεις της φαμίλιας.
Ο έφηβος Λάουντα «δανειζόταν» τα οικογενειακά αυτοκίνητα και όργωνε την αυστριακή ύπαιθρο με τον κάμπριο «Σκαραβαίο» επιδεικνύοντας από νωρίς το ταλέντο του στη σπορ οδήγηση. Ο πρώτος του αγώνας έλαβε χώρα το 1968, όπου παρά την επιτυχία του (ήρθε δεύτερος στον εν λόγω αγώνα) οι γονείς του δεν θέλουν καν να ακούσουν την απόφασή του να ασχοληθεί επαγγελματικά με το ράλι.
«Κολλημένος» με τη σπορ οδήγηση από τα μικράτα του, ο Λάουντα ξεκίνησε την καριέρα του σε νεαρή ηλικία, για να προσχωρήσει στη Ferrari το 1974 και να γράψει μια από τις χρυσές σελίδες του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Μόλις έναν χρόνο αργότερα θα κατακτήσει το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα, αν και η πορεία του πιλότου της F1 έμελλε να πάρει μια ζοφερή τροπή τον Αύγουστο του 1976, όταν το φρικτό ατύχημα στην πίστα θα τον άφηνε σε κώμα.
Παρά το τραγικό γεγονός και τα σοβαρά εγκαύματά του, ο ίδιος θα επιστρέψει στο βολάν του μονοθέσιού του μόλις 6 βδομάδες αργότερα, για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα της χρονιάς από τον άσπονδο εχθρό του Τζέιμς Χαντ.
Ο Λάουντα αποσύρθηκε το 1979 για να ιδρύσει μια αεροπορική εταιρεία, αν και οι μέρες του στη Formula 1 δεν είχαν ακόμα τελειώσει: το 1982 θα επιστρέψει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, κατακτώντας το πρωτάθλημα για τελευταία φορά το 1984!
Ο 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 λειτουργεί πλέον ως σύμβουλος της Ferrari αλλά και τηλεοπτικός σχολιαστής, ενώ παράλληλα προωθεί τις αερογραμμές του, Lauda Air...
Πρώτα χρόνια
Ο παγκοσμίου φήμης αυστριακός πιλότος της F1 Αντρέας Νικολάους «Νίκι» Λάουντα γεννιέται στη Βιέννη στις 22 Φεβρουαρίου 1949 μέσα σε μεγαλοαστική οικογένεια του επιχειρηματικού και πολιτικού κύκλου. Με την ταχύτητα να κυλά στο αίμα του, αποφασίζει να ασχοληθεί από μικρός με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, παρά τις σφοδρές αντιδράσεις της οικογένειάς του, γεγονός που θα φέρει τον όλεθρο στις σχέσεις της φαμίλιας.
Ο έφηβος Λάουντα «δανειζόταν» τα οικογενειακά αυτοκίνητα και όργωνε την αυστριακή ύπαιθρο με τον κάμπριο «Σκαραβαίο» επιδεικνύοντας από νωρίς το ταλέντο του στη σπορ οδήγηση. Ο πρώτος του αγώνας έλαβε χώρα το 1968, όπου παρά την επιτυχία του (ήρθε δεύτερος στον εν λόγω αγώνα) οι γονείς του δεν θέλουν καν να ακούσουν την απόφασή του να ασχοληθεί επαγγελματικά με το ράλι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια