Η νέα εποχή της Formula 1 ξεκίνησε με ένα τετραήμερο δοκιμών στη Χερέθ (και θα συνεχιστεί με δύο ακόμα τετραήμερες δοκιμές στο Μπαχρέιν μέσα στο Φεβρουάριο).
Οι ομάδες δοκίμασαν τα νέα τους μονοθέσια και τα ελαστικά του 2014 για πρώτη φορά.
Με τόσο επαναστατικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς, οι οδηγοί έγραψαν πολύ λίγα χιλιόμετρα συγκριτικά με πέρσι, ενώ αφιερώθηκε ελάχιστος χρόνος στα ελαστικά.
Παρόλα αυτά, οι ομάδες μπόρεσαν να πάρουν μία πρώτη γεύση από τη φετινή γκάμα Pirelli, που περιλαμβάνει νέες γόμες και δομές. Οι ομάδες είχαν επίσης τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα νέα Cinturato Green intermediate και Cinturato Blue τη δεύτερη μέρα, που είχε οριστεί ως ημέρα δοκιμής σε υγρό καιρό. Στη συνέχεια, έβρεξε πάλι την Παρασκευή, προσφέροντάς τους μία ακόμα ευκαιρία.
Η Pirelli επιπλέον έφερε μια ειδική έκδοση «χειμερινή» του σκληρού ελαστικού στη Χερέθ με σχεδιαστικές προδιαγραφές που επέτρεπαν στις ομάδες να συνεχίζουν τις δοκιμές ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος (έφτασαν στους έξι βαθμούς Κελσίου).
Πολ Χέμπερι, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli:
«Η έμφαση δεν δόθηκε στα ελαστικά κατά τη διάρκεια της δοκιμής, καθώς οι ομάδες προσπάθησαν απλά να κατανοήσουν τους ριζικά αλλαγμένους κανονισμούς και να κάνουν τα πρώτα χιλιόμετρα με τα μονοθέσιά τους. Αναγκασμένες να αφομοιώσουν τα νέα χαρακτηριστικά των κινητήρων και τους νέους αεροδυναμικούς κανονισμούς, οι ομάδες θέλησαν να μάθουν καλύτερα τα μονοθέσια. Στις προσεχείς δοκιμές στο Μπαχρέιν θα τους δοθεί η ευκαιρία να επικεντρωθούν περισσότερο στα ελαστικά έχοντας προηγηθεί δύο εβδομάδες όπου εν τω μεταξύ θα έχουν εξελίξει τα μονοθέσια και αποκαταστήσει τα όποια προβλήματα διαπιστώθηκαν στη Χερέθ. Και εμείς είμαστε απόλυτα ανοιχτοί, ευέλικτοι και έτοιμοι να προσαρμόσουμε τα ελαστικά μας εάν στις δοκιμές του Μπαχρέιν κριθεί ότι κάτι τέτοιο είναι αναγκαίο. Οι φετινοί κανονισμοί ορίζουν μία ημέρα δοκιμών σε βρεγμένη πίστα, κάτι που κάναμε την Τετάρτη το πρωί. Καθώς μάλιστα έβρεξε και την Παρασκευή, οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ξανά τις γόμες βροχής πριν τις χρησιμοποιήσουν σε αγωνιστικές συνθήκες.»
Με τόσο επαναστατικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς, οι οδηγοί έγραψαν πολύ λίγα χιλιόμετρα συγκριτικά με πέρσι, ενώ αφιερώθηκε ελάχιστος χρόνος στα ελαστικά.
Παρόλα αυτά, οι ομάδες μπόρεσαν να πάρουν μία πρώτη γεύση από τη φετινή γκάμα Pirelli, που περιλαμβάνει νέες γόμες και δομές. Οι ομάδες είχαν επίσης τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα νέα Cinturato Green intermediate και Cinturato Blue τη δεύτερη μέρα, που είχε οριστεί ως ημέρα δοκιμής σε υγρό καιρό. Στη συνέχεια, έβρεξε πάλι την Παρασκευή, προσφέροντάς τους μία ακόμα ευκαιρία.
Η Pirelli επιπλέον έφερε μια ειδική έκδοση «χειμερινή» του σκληρού ελαστικού στη Χερέθ με σχεδιαστικές προδιαγραφές που επέτρεπαν στις ομάδες να συνεχίζουν τις δοκιμές ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος (έφτασαν στους έξι βαθμούς Κελσίου).
Πολ Χέμπερι, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli:
«Η έμφαση δεν δόθηκε στα ελαστικά κατά τη διάρκεια της δοκιμής, καθώς οι ομάδες προσπάθησαν απλά να κατανοήσουν τους ριζικά αλλαγμένους κανονισμούς και να κάνουν τα πρώτα χιλιόμετρα με τα μονοθέσιά τους. Αναγκασμένες να αφομοιώσουν τα νέα χαρακτηριστικά των κινητήρων και τους νέους αεροδυναμικούς κανονισμούς, οι ομάδες θέλησαν να μάθουν καλύτερα τα μονοθέσια. Στις προσεχείς δοκιμές στο Μπαχρέιν θα τους δοθεί η ευκαιρία να επικεντρωθούν περισσότερο στα ελαστικά έχοντας προηγηθεί δύο εβδομάδες όπου εν τω μεταξύ θα έχουν εξελίξει τα μονοθέσια και αποκαταστήσει τα όποια προβλήματα διαπιστώθηκαν στη Χερέθ. Και εμείς είμαστε απόλυτα ανοιχτοί, ευέλικτοι και έτοιμοι να προσαρμόσουμε τα ελαστικά μας εάν στις δοκιμές του Μπαχρέιν κριθεί ότι κάτι τέτοιο είναι αναγκαίο. Οι φετινοί κανονισμοί ορίζουν μία ημέρα δοκιμών σε βρεγμένη πίστα, κάτι που κάναμε την Τετάρτη το πρωί. Καθώς μάλιστα έβρεξε και την Παρασκευή, οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ξανά τις γόμες βροχής πριν τις χρησιμοποιήσουν σε αγωνιστικές συνθήκες.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια