FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

F1: Οι προκλήσεις της χρήσης ελαστικών μεγαλύτερων διαστάσεων
Στον συνολικό αεροδυναμικό ανασχεδιασμό των μονοθεσίων πρόκειται να οδηγήσει, σύμφωνα με τον C. Pic, η χρήση των ελαστικών μεγαλύτερης διάστασης   (Φωτογραφία:  Team Lotus )
5 φωτογραφίες

Τις προκλήσεις που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τόσο οι ομάδες όσο και οι οδηγοί επεσήμανε ο C. Pic μετά την πρώτη δοκιμή των πειραματικών ελαστικών της Pirelli διάστασης 18 ιντσών.

Ο τρίτος οδηγός της Lotus είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει 14 γύρους με τους τροχούς των 18 ιντσών, κατά τη διάρκεια των δοκιμών που πραγματοποιήθηκαν στην πίστα του Silverstone.
"Σε περίπτωση που θα καταλήξουμε σε αυτόν τον τύπο κάποια μέρα θα είναι μεγάλη η πρόκληση. Για τις ομάδες, γιατί θα χρειαστεί να κατασκευάσουν έναν τελείως νέο μονοθέσιο και για τους οδηγούς καθώς τα πράγματα θα είναι πολύ διαφορετικά".

"Και η εμφάνιση θα είναι διαφορετική, σε κάποιους θα αρέσει και σε άλλους όχι. Ειλικρινά πιστεύω ότι είναι λίγο μεγαλύτεροι απ’ ότι θα έπρεπε, αλλά ίσως φταίει το γεγονός ότι τους είδα για πρώτη φορά σε μονοθέσιο", δήλωσε ο C. Pic μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών στην πίστα του Silverstone.

"H πρόσφυση είναι πολύ χαμηλή, πιστεύω ότι ήμασταν 5-6 δευτερόλεπτα πιο αργοί, κυρίως γιατί το μονοθέσιο ήταν ρυθμισμένο με βάση τα συμβατικά ελαστικά και όχι τα πειραματικά".
"Αληθεύει πως αντιδρούν πιο γρήγορα και είναι πιο νευρικά, επιπρόσθετα χάνεις πολύ από την αεροδυναμική".
"Δεν είναι καν όπως με τις ρυθμίσεις του GP της Monza,  οι αεροδυναμικές δυνάμεις είναι μικρότερες εξαιτίας των μεγαλύτερων ελαστικών", πρόσθεσε ο C. Pic στην προσπάθειά του να περιγράψει την εμπειρία του με τα ελαστικά 18 ιντσών της Pirelli.
Τη δική του άποψη για τα νέα ελαστικών των 18 ιντσών κατέθεσε και ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, P. Hebery.

"Η δική μας γνώμη είναι πως τα νέα ελαστικά δείχνουν εκπληκτικά στη Lotus και η αντίδραση σε όλο τον πλανήτη είναι ήδη πολύ θετική. Πρόκειται για πρωτότυπο σχέδιο, αν όμως οι ομάδες αποφασίσουν πως θέλουν να κινηθούν προς αυτή την κατεύθυνση τότε μπορούμε να παράγουμε κανονικά ελαστικά τέτοιων διαστάσεων, σε σύντομο χρονικό διάστημα", δήλωσε ο Βρετανός μετά το τέλος των δοκιμών στην πίστα του Silverstone.
Τα νέα ελαστικά έχουν το ίδιο πλάτος με τα ελαστικά 13 ιντσών που χρησιμοποιούνται σήμερα (245mm εμπρός, 325mm πίσω). Η διάμετρός τους όμως είναι μεγαλύτερη κατά 30mm.  Το βάρος είναι περίπου το ίδιο με τα ελαστικά των 13 ιντσών, καθώς μπορεί η διάμετρος να είναι μεγαλύτερη, ωστόσο, τα πλαϊνά είναι μικρότερα. Το συνολικό βάρος, συμπεριλαμβανομένης της ζάντας, είναι αυξημένο κατά 4kg. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια