Η μάχη τόσο για τον τίτλο στους οδηγούς, όσο και στους κατασκευαστές έχει «ανάψει»: ο Φέτελ προηγείται με 141 βαθμούς και ο Χάμιλτον ακολουθεί με 129 ενώ η Mercedes είναι πρώτη με 222 βαθμούς και η Ferrari ακολουθεί με 214.
Η πίστα έχει κομμάτια που τα μονοθέσια μπορούν ν’ αναπτύξουν μεγάλες ταχύτητες και μάλιστα, το 2016 ο Βαλτέρι Μπότας με τη Williams είχε σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας με 378 χλμ./ώρα στα προκριματικά.
Και ο Χάμιλτον, ανεξαρτήτως αν αποσυρθεί ή όχι, δείχνει ότι έρχεται με… φόρα από τον Καναδά και χθες κατέκτησε την 66η pole position της καριέρας του (απέχει δύο από τον Μίκαελ Σουμάχερ), όντας εξαιρετικός καθ’ όλη τη διάρκεια των κατατακτηρίων δοκιμών, μόνο στο τέλος απειλήθηκε από τον Βαλτέρι Μπότας. Ο Βρετανός κυνηγάει τη δεύτερη σερί νίκη του και τέταρτη στη σεζόν, ώστε να μειώσει τη διαφορά από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, με τον Γερμανό να αντιμετωπίζει πρόβλημα στα δοκιμαστικά και η Ferrari χρησιμοποίησε παλιότερο μοτέρ στις κατατακτήριες…
Εστω κι έτσι, ήταν τέταρτος και πίσω από Κίμι Ραϊκόνεν. Ακολούθησε ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος δεν μπόρεσε να διατηρηθεί μπροστά από τις Ferrari.
Πάντως το Μπακού μόνο εύκολη πίστα δεν είναι, άλλωστε στα δοκιμαστικά οι Πάλμερ και Πέρεζ είδαν τα μονοθέσιά τους να διαλύονται στη μπαριέρα της στροφής «8» ενώ ο Χάμιλτον μίλησε για «τραγικό» αναφερόμενος στην κακή πρόσφυση και στην αδυναμία των ελαστικών να έρθουν στη σωστή θερμοκρασία και παράλληλα η γρήγορη απώλεια αυτής όταν για κάποιο λόγο διακόπτεται ο ρυθμός κίνησης στην πίστα.
Στοιχηματικά, ο Χάμιλτον φαβοριτίζεται για νίκη στο 1.35 με τον Μπότας στο 5.00, τον Φέτελ στο 12.00 και τον Ραϊκόνεν στο 12.00.
Ο Φινλανδός (στο 2.25) μαζί με τον Φερστάπεν (2.80) είναι οι μόνες καλές αποδόσεις για βάθρο αφού οι άλλοι πληρώνουν χαμηλά (1.20 ο Χάμιλτον, 1.30 ο Φέτελ και 1.35 ο Μπότας).
Κοντολογίς… ψίχουλα. Ωστόσο η πίστα του Μπακού είναι απρόβλεπτη, συν ότι με μήκος 6.003 μέτρα (συμπεριλαμβανομένης ευθείας 2,2 χλμ.) έχει τον δεύτερο μεγαλύτερο γύρο μετά το Σπα του Βελγίου. Ενστικτωδώς, μιας και ο Κίμι ξεκινά τρίτος, ίσως τερματίσει ψηλά…
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια