To Grand Prix της Μαλαισίας ήταν ένα από τα πρώτα που μπήκε στο πρόγραμμα της F1 (1999), όταν αυτή ακολούθησε το δρόμο της Ανατολής. Αυτό το Σαββατοκύριακο θα διεξαχθεί για τελευταία φορά.
Η χρονιά του 1999 ήταν αυτή που η F1 έκανε το άνοιγμα στις χώρες της Ασίας. Κατασκεύασε εντυπωσιακές πίστες και διοργάνωσε αγώνες με λάμψη και καλεσμένους ηθοποιούς και καλλιτέχνες χωρίς επιτυχία.
Ο λόγος ήταν πως οι χώρες αυτές δεν είχαν την κουλτούρα των αγώνων αυτοκινήτου. Οι κερκίδες έμειναν άδειες αφού τα εισιτήρια ήταν ακριβά για τους πολλούς θεατές. Οι οργανωτές έχασαν πολλά χρήματα και η καταστροφή ήρθε σύντομα με λίγους να κερδίζουν πολλά και το σπορ να χάνει ακόμη περισσότερα.
Ο Σεμπαστιάν Φέτελ είναι ο πολυνίκης οδηγός στην ιστορία του Grand Prix Μαλαισία (το 2010,2011,2013 και 2015). Το 2017 ο 30χρονος οδηγός της Ferrari διεκδικεί το πρωτάθλημα και είναι δεύτερος (με 28 βαθμούς διαφορά) πίσω από το Λιούις Χάμιλτον.
Στην πίστα της Σεπάνγκ έγιναν μερικές σημαντικές αλλαγές το 2016 και στρώθηκε εντελώς νέο οδόστρωμα ώστε να εξαλειφθούν οι ανωμαλίες οι οποίες ήταν παλιότερα ένα από τα… αρνητικά χαρακτηριστικά της πίστας. Ο τροπικός καιρός με τα υψηλά ποσοστά υγρασίας και τους μουσώνες με τις έντονες βροχοπτώσεις παραμένει ένα αξιοσημείωτο θέμα.
Οι επιλογές στις γόμες των ελαστικών είναι περισσότερο μαλακές από τις περσινές. Έχουν επιλεγεί οι P Zero White Medium (μέση γόμα), P Zero Yellow soft (μαλακή γόμα) και P Zero Red supersoft (πολύ μαλακή γόμα), συνδυασμός που είδαμε φέτος στην Ιταλία.
Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
• Η νέα στρώση ασφαλτοτάπητα μείωσε την τραχύτητα του οδοστρώματος για την οποία ήταν γνωστή η Σεπάνγκ. Αυτό βοήθησε στο να επιλεγούν μαλακές γόμες.
• Καθώς πλέον η νέα άσφαλτος είναι ήδη ενός έτους πιθανόν να έχει αποκτήσει διαφορετικά χαρακτηριστικά από πέρυσι.
• Η νέα ασφαλτόστρωση έχει αλλάξει τις κλίσεις και τις γραμμές σε κάποιες στροφές που πλέον είναι ταχύτερες από το παρελθόν.
• Ο τροπικός καιρός στη Μαλαισία καθιστά πιθανή τη χρήση των βρόχινων ελαστικών.
• Όταν είναι στεγνό το οδόστρωμα οι θερμοκρασίες είναι υψηλές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη θερμική παραμόρφωση των ελαστικών. Πέρυσι καταγράψαμε 59 βαθμούς Κελσίου ήταν η υψηλότερη τιμή όλης της σεζόν.
• Πέρυσι ο νικητής έκανε δυο αλλαγές, Η στρατηγική επηρεάστηκε από εικονικά αυτοκίνητα ασφαλείας.
MΑΡΙΟ ΙΣΟΛΑ – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
«Πέρυσι είδαμε σημαντικές διαφορές στο Grand Prix της Μαλαισίας που επέστρεψε σε φθινοπωρινή ημερομηνία και είχε νέα άσφαλτο. Αυτό βοήθησε και στην αποστράγγιση του νερού, στοιχείο καθοριστικό σε μια πίστα όπου συχνά βρέχει με μεγάλη ένταση. Παραταύτα τα χαρακτηριστικά της ασφάλτου όταν είναι νέα, μπορεί ν’ αλλάξουν από χρονιά σε χρονιά, περιμένουμε μ’ ενδιαφέρον να δούμε τι συνέβη. Φέτος έχουμε επιλέξει τον πιο μαλακό συνδυασμό γομών που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ στη Μαλαισία. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα πιο γρήγορους χρόνους καθώς η πολύ μαλακή γόμα χρησιμοποιείται για πρώτη φορά. Ως συνέπεια πρέπει να γίνει επανεκτίμηση όλων των στρατηγικών, έτσι η δουλειά στις ελεύθερες δοκιμές θα είναι πολύ σημαντική»
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια