Η Ferrari μετά τις πρώτες δοκιμές προσαρμόστηκε στα δεδομένα υλοποιώντας τροποποιήσεις στο σχεδιασμό του φετινού εκπληκτικού της μονοθεσίου, έτσι ώστε να συπορεύεται με τους νέους κανονισμούς, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι επίκεται να δοκιμάσει μια ριζοσπαστική λύση στον τομέα του KERS.
Oι ουσιαστικές τροποποιήσεις στην F60 εστιάζονται περισσότερο στις απολήξεις των εξατμίσεων, οι οποίες ήταν εμφανείς στις δοκιμές ότι προεξείχαν από το αμάξωμα, προκαλώντας την αντίδραση υψηλόβαθμων τεχνικών στελεχών από τις υπόλοιπες ομάδες. Η ιταλική ομάδα τροποποίησε σε αρκετά σημεία το σχεδιασμό του αμαξώματος, έτσι ώστε οι απολήξεις των εξατμίσεων να ταιριάζουν με το πλαίσιο του αμαξώματος. Σε αυτό το σημείο να προσθέσουμε ότι σε αρχικό στάδιο, ο σχεδιασμός της F60 δεν παρέβαινε τους κανονισμούς, όμως τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο έφορος ασφάλειας της FIA, Charlie Whiting, προσέθεσε μια παράγραφο στους κανονισμούς, που άλλαζε τα δεδομένα με παοτέλεσμα το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό της καινούργιας Ferrari να θεωρείται παράνομο. Για να δούμε την συνέχεια...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια