To 2007 το πρωτάθλημα της F1 κλυδωνίστηκε από το σκάνδαλο «Stepneygate» και τη διαρροή απόρρητων πληροφοριών της Ferrari προς τη μεγάλη αντίπαλό της, την McLaren-Mercedes. Tην περασμένη εβδομάδα, όμως, έσπασε ο πάγος ανάμεσα στις δύο κορυφαίες ομάδες του πρωταθλήματος, αφού μέλος της Ferrari επισκέφθηκε το εργοστάσιο της McLaren-Mercedes στο Ουόκινγκ της Μ. Βρετανίας.
Αυτό έγινε για πρώτη φορά στην ιστορία των δύο ομάδων και 18 μήνες από το «σκάνδαλο Στέπνι». Ο λόγος που έγινε αυτή τη συνάντηση ήταν να χαραχθεί κοινή στρατηγική ώστε να βελτιωθούν οι αγώνες του πρωταθλήματος της F1. Συγκεκριμένα, στο τεχνολογικό κέντρο του Ουόκινγκ βρέθηκε ο επικεφαλής του τμήματος των media της Ferrari Λούκα Κολατζιάνι, ο οποίος και ήταν ο πρώτος «κόκκινος» εργαζόμενος που πατάει το πόδι του στο αντίπαλο στρατόπεδο. Ο Ιταλός είχε επαφές τόσο με τον Ρον Ντένις όσο και με τον διευθυντή του τμήματος marketing Eκρέμ Σάμι.
«Ήταν ένα περίεργο συναίσθημα. Εάν μου λέγατε πριν 12 μήνες ότι θα έκανα αυτό, δεν θα σας πίστευα», είπε ο Κολατζιάνι. Δεν υπάρχει καμία αντίρρηση ότι η «φιλία» μεταξύ των δύο ομάδων σταματά εκεί όπου αρχίζει ο μεταξύ τους ανταγωνισμός. Μάλιστα, ο Κολατζιάνι είπε ξεκάθαρα ότι το παλμαρέ της Ferrari είναι σαφώς μεγαλύτερο από εκείνο που είδε στο Ουόκινγκ.
Αυτή η... αγάπη των δύο ομάδων εκτός πίστας ήρθε τη δύσκολη αυτή χρονική στιγμή και με σκοπό να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό για το μέλλον του αθλήματος και πάντα σε συνεργασία με τη FOTA (Formula One Teams Association). Έχει γίνει πάντως κάποια πρόοδος, αφού η FOTA συνεργάζεται με τη FIA για τη μείωση του κόστους συμμετοχής, ενώ προτάσεις για δραστικές αλλαγές θα έρθουν από τη FOTA μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
«Ήταν ένα περίεργο συναίσθημα. Εάν μου λέγατε πριν 12 μήνες ότι θα έκανα αυτό, δεν θα σας πίστευα», είπε ο Κολατζιάνι. Δεν υπάρχει καμία αντίρρηση ότι η «φιλία» μεταξύ των δύο ομάδων σταματά εκεί όπου αρχίζει ο μεταξύ τους ανταγωνισμός. Μάλιστα, ο Κολατζιάνι είπε ξεκάθαρα ότι το παλμαρέ της Ferrari είναι σαφώς μεγαλύτερο από εκείνο που είδε στο Ουόκινγκ.
Αυτή η... αγάπη των δύο ομάδων εκτός πίστας ήρθε τη δύσκολη αυτή χρονική στιγμή και με σκοπό να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό για το μέλλον του αθλήματος και πάντα σε συνεργασία με τη FOTA (Formula One Teams Association). Έχει γίνει πάντως κάποια πρόοδος, αφού η FOTA συνεργάζεται με τη FIA για τη μείωση του κόστους συμμετοχής, ενώ προτάσεις για δραστικές αλλαγές θα έρθουν από τη FOTA μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια