Η στρατηγική της Brawn GP χάρισε στον Τζένσον Μπάτον τη νίκη στο Grand Prix της Ισπανίας. Είναι η τέταρτη φορά στους πέντε αγώνες που ο βρετανός πιλότος περνάει πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού.
Θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο πρωταγωνιστής του αγώνα ήταν ο Ρούμπενς Μπαρικέλο καθώς σημείωσε μία πολύ επιτυχημένη εκκίνηση και από τρίτη θέση, «πετάχτηκε» μπροστά από όλους. Ο Βραζιλιάνος πιλότος αν και ήταν πολύ σταθερός ακολούθησε την καταστροφική για αυτόν στρατηγική των τριών πιτς στοπ, η οποία του στέρησε τη νίκη, αν και τη δικαιούνταν.
Η απόφαση της Brawn GP να υπάρχει διαφορετική τακτική στους δύο πιλότους της ομάδας δεν βοήθησε καθόλου τον πολύπειρο Μπαρικέλο, ο οποίος έχασε πολύτιμο χρόνο και τερμάτισε τελικά δεύτερος. Αντίθετα, η πολιτική των δύο πιτς στοπ για τον Τζένσον Μπάτον του χάρισε εύκολα την πολυπόθητη τέταρτη φετινή του νίκη και τον απομάκρυνε περισσότερο στην κατάταξη των οδηγών με 41 βαθμούς. Πίσω από τις δύο Brawn GP που για δεύτερη φορά φέτος κάνουν το 1-2 (η πρώτη ήταν στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στην Αυστραλία) τερμάτισε ο Μάρκ Βέμπερ σε έναν πολύ έξυπνο και αθόρυβο αγώνα με τακτική δύο πιτς στοπ.
Τα φώτα της δημοσιότητας έκλεψε κατά την διάρκεια του αγώνα η «μάχη» των Μάσα – Φέτελ για την τέταρτη θέση. Ο γερμανός πιλότος της Red Bull πέρασε τελικά το βραζιλιάνο πιλότο της Ferrari τέσσερις γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας πολύ εύκολα, αν και είχε προηγηθεί έντονη μάχη. Η Ferrari του Μάσα έμεινε σχεδόν από καύσιμα και όχι μόνο έχασε την πέμπτη θέση αλλά στον τελευταίο γύρο την πέρασε και ο Φερνάντο Αλόνσο, με αποτέλεσμα να τερματίσει έκτη.
Χαρακτηριστική λεπτομέρεια που αποδεικνύει τους λάθους υπολογισμούς του βραζιλιάνου και της ιταλικής ομάδας είναι πως ο Αλόνσο τρεις γύρους πριν το τέλος ήταν 16 δευτερόλεπτα πίσω από το Μάσα και τον πέρασε με ευκολία στον τελευταίο γύρο. Μάλιστα ο βραζιλιάνος με το πέσιμο της καρό σημαίας, δεν κατάφερε ούτε να φτάσει στα πιτ καθώς έμεινε από καύσιμα. Για έναν ακόμη αγώνα η Ferrari καταποντίζεται από λάθη στην τακτική της. Ο δεύτερος οδηγός της Scuderia, Κίμι Ραικόνεν, εγκατέλειψε στο 18ο γύρο μετά από σκληρή μάχη με το Νικ Χάιντφελντ που τερμάτισε τον αγώνα έβδομος.
Πίσω από το γερμανό πιλότο της BMW Sauber βρέθηκε ο Νίκο Ρόμπεργκ, ο οποίος για μία ακόμη φορά αν και ήταν ταχύτατος την Παρασκευή, δεν ανέβηκε αρκετά ψηλά. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η απουσία από τη βαθμολογούμενη οκτάδα της ΜcLaren καθώς ο Λιούις Χάμιλτον σε έναν αδιάφορο αγώνα τερμάτισε ένατος ενώ ο Χέικι Κοβαλάινεν εγκατέλειψε από βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων μόλις βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας από την πίστα.
Το περιστατικό αυτό συνέβη καθώς στην αρχή του αγώνα σημειώθηκε σύγκρουση μερικών μονοθεσίων με πρωταγωνιστές τους Γιάρνο Τρούλι Toyota , Αντριαλ Σούτιλ (Force India) και τις δύο Toro Rosso των Σεμπαστιέν Μπουρντέ και Σεμπαστιεν Μπουέμι, αντίστοιχα. Η δεύτερη ομάδα της Red Bull έφυγε από την Ισπανία αποδεκατισμένη καθώς και τα δύο μονοθέσια της εγκατέλειψαν.
Την… τιμή της Toyota υπερασπίστηκε ο Τίμο Γκλοκ από τη δέκατη θέση της κατάταξης ενώ τις τέσσερις υπόλοιπες θέσεις κατέλαβαν οι Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW Sauber), Νέλσον Πικέ τζ. Renault , Καζούκι Νακατζίμα (Williams) και Τζιανκάρλο Φισικέλα με τη Force India.
Κυριακή 10 Μαΐου 2009
GP Ισπανιας 2009: Η 4η νικη του Jenson Button!
Barrichello,
BrawnGP,
Button,
championship,
circuit,
f1,
formula1,
kartgr,
news,
team
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια