FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 24 Μαΐου 2009

GP Μονακο: Απολυτη κυριαρχια Brawn

Το 67ο GP του Μονακό θα παραμείνει ως στίγμα της ιστορίας αφού τα πάντα ήταν ίδια όπως παλιά. Ο pole man Τζένσον Μπάτον μετέτρεψε την 1η θέση της εκκίνησης, σε νίκη εύκολα ή τουλάχιστον έτσι φαίνονταν απ’ έξω. Γιατί δεν μπορεί ποτέ να είναι εύκολο να γυρνάς στο Μονακό με 1:15 για 78 γύρους ή 260km φλερτάροντας με τις μπαριέρες. Ο Βρετανός για έναν ακόμη αγώνα έδειξε στοιχεία μεγάλου αθλητή, τολμούμε να πούμε πρωταθλητή.
Μετά τη νίκη του σημείωσε: « Πριν από τον αγώνα έλεγα ότι η νίκη εδώ δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο σε σχέση με οιαδήποτε άλλη πίστα. Όμως η αλήθεια είναι άλλη, το να κερδίσεις εδώ είναι φανταστικό δε συγκρίνεται με τίποτα άλλο. Είναι η πιο σημαντική νίκη έως τώρα».
Μιλώντας για το τι αντιμετώπισε στον αγώνα ο Μπάτον μας ξάφνιασε: «Το μεγαλύτερο μου πρόβλημα ήταν να διατηρήσω την αυτοσυγκέντρωσή μου. Όσο κι αν προσπαθούσα να μείνω συγκεντρωμένος στην οδήγηση ένα μέρος του μυαλού μου σκεφτόταν άλλα πράγματα».
Στην εκκίνηση ο Μπαρικέλο που βρίσκονταν πίσω από το Μπάτον πέρασε το Ράικονεν και κράτησε τη 2η θέση σ’ όλο τον αγώνα. Οι Brawn σε αντίθεση με την πλειονότητα των ομάδων επέλεξε τα πολύ μαλακά ελαστικά στην αρχή πράγμα που οριοθέτησε το ρυθμό τους στο πρώτο κομμάτι. Ειδικά ο Μπαρικέλο είχε κολλημένη πίσω του τη Ferrari του Ράικονεν. Σ’ αυτή τη φάση και οι δυο οδηγοί της Brawn ιδιαίτερα ο Μπαρικέλο πάλευαν με την υπερστροφή.
O Ράικονεν πίεσε το Μπαρικέλο
Πιο πίσω ο Μάσα δυσκολεύτηκε να περάσει το Φέτελ όταν όμως ο Γερμανός μπήκε για τον πρώτο του ανεφοδιασμό ο Βραζιλιάνος βρήκε κενό δρόμο μπροστά του και έγραψε μερικούς από τους ταχύτερους γύρους στον αγώνα. Επίδοση που δεν καταρρίφθηκε ως το τέλος.
Ο Φέτελ με ελαφρύ φορτίο καυσίμου προσπάθησε χτες στις δοκιμές να κάνει το πυροτέχνημα. Στον αγώνα δεν κατάφερε να διατηρήσει την ψυχραιμία του και τον έλεγχο του μονοθεσίου έτσι κατέληξε άδοξα στα προστατευτικά ελαστικά στη Saint Devote.
Ο Φέτελ έχασε τον έλεγχο και κατέστρεψε τη Red Bull στα προστατευτικά λάστιχα. Οι Ferrari επέδειξαν καλό ρυθμό αφήνοντας υποσχέσεις για τη συνέχεια. Στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα κόντραραν στα ίσα της Brawn ίσως με άλλη επιλογή στρατηγικής ο Ράικονεν να είχε ανακτήσει τη 2η θέση από το Μπαρικέλο. Τα χαμόγελα επανήλθαν μετά από καιρό στο motorhome της Ιταλικής ομάδας.

Επόμενος αγώνας το Τουρκικό GP (6-7/6) το Σαββατοκύριακο των Ευρωεκλογών. Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία έχουν ως εξής:
Η κατάταξη στο Μονακό: 1.Τζέησον Μπάτον (Brawn GP),2. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Brawn GP),3. Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari), 4. Φελίπε Μάσα (Ferrari) 5. Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull) ,6. Νίκο Ρόσμπεργκ (Williams), 7. Φερνάντο Αλόνσο (Renault), 8. Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Toro Rosso).
Στη βαθμολογία των οδηγών, ο Μπάτον έχει φτάσει τους 51 βαθμούς και ακολουθεί οΜπαρικέλο με 35. Τρίτος είναι ο Φετελ με 23 και ακολουθούν, οι Γουέμπερ (19,5), Τρούλι (14,5) και Γκλοκ (12).
Στη βαθμολογία των κατασκευαστών, η Brawn GP, έχει 86 βαθμούς και ακολουθούν: Red Bull με 42.5, Toyota με , 26.5, Ferrari με 17 και
McLaren με 13.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια