FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009

Button: - "Θελω και παλι τον τιτλο"

Ο Τζένσον Μπάτον θέλει να κατακτήσει ξανά τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή, όπως τόνισε σε δηλώσεις του μιλώντας για τους στόχους που έχει θέσει για το 2010.
Παράλληλα, ο Βρετανός αναφέρθηκε στην νέα πρόκληση της καριέρας του, τον Ρος Μπράουν, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στο γεγονός ότι δεν είναι εύκολη η μετακίνηση σε άλλη ομάδα στη Formula1 με δεδομένο ότι η Brawn GP δεν τον αφήνει να λάβει μέρος σε οποιαδήποτε δραστηριότητα ως μέλος της McLaren μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Έτσι, από το 2010 ο Μπάτον θα αγωνίζεται με το μονοθέσιο της McLaren, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν επιδιώκει να παραμείνει στην κορυφή της Φόρμουλα.
Ακολουθούν αποσπάσματα της συνέντευξης του:
«Θέλω να κερδίζω πάντα»
«Θέλω να κερδίσω ξανά το πρωτάθλημα, αυτό πάντα πρέπει να είναι στόχος σου όταν ανταγωνίζεσαι έναν από τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο. Πάντα θέλουμε να νικάμε τον καθένα επειδή είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί, γι' αυτό ο στόχος μου είναι να δουλέψω με τον Λιούις για να εξασφαλίσω ότι το μονοθέσιο είναι σε καλή κατάσταση, ώστε να μπορούμε να παλέψουμε για νίκες. Μετά η αντιπαλότητα θα έρθει και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε ο ένας τον άλλον».
«Πρόκληση η ΜακΛάρεν και...ο Λιούις»
«Η μετακίνηση στη McLaren είναι η πρόκληση που χρειαζόμουν, το να παλεύω εναντίον του Λιούις. Το να κερδίσω το παγκόσμιο πρωτάθλημα ήταν στόχος μου και τον πέτυχα, θέλω να βγω εκεί έξω, να διασκεδάσω και να παλέψω με τον Λιούις. Ελπίζω ότι όταν θα βγούμε στην πίστα θα πάω στην κορυφή, αλλά δεν το ξέρω αυτό, κανείς δεν το ξέρει, γι' αυτό είναι μια καθαρή πρόκληση. Θα δουλέψω πολύ σκληρά όλο το χειμώνα, γι' αυτό αισθάνομαι άνετος όταν θα έρθει ο πρώτος αγώνας».
«Δεν ξεχνάω τον Ρος Μπράουν»
«Ήμασταν πολύ καιρό μαζί, δεν μπορείς να ξεχάσεις τι πετύχαμε. Ξοδέψαμε πολύ χρόνο μαζί, ήμουν μαζί τους για εφτά χρόνια. Σέβομαι τον Ρος πολύ και νομίζω ότι καταλαβαίνει την απόφασή μου. Για μένα το 2010 είναι όλο προκλήσεις, ήρθα στη Formula1 για να κερδίσω το παγκόσμιο πρωτάθλημα και αυτό το έκανα στη δέκατη σεζόν μου. Προσωπικά, εγώ πιστεύω ότι το να παλεύω με τον Λιούις στη McLaren είναι μια πρόκληση και μισή, αλλά είμαι πρόθυμος να την πάρω."

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια